12 Ağustos 2015

Limonian Silk Body Peeling--- Yorumlarım ( Kaliteli Kore Kozmetik )

               Merhabalar !! Geçtiğimiz günlerde bana firma tarafından denemem için gönderilen vücut peelinginden bahsetmek istiyorum.

              Öncelikle Limonian markasından biraz söz edelim. Limonian bir Kore markasıdır. Kore de çok satış yapan kozmetik ürünlerini bizlerle buluşturmaktadır.
              Ürün vücuttan ölü deriyi tahriş etmeden nazikçe gidermeyi ve aynı zamanda cildi beleyip nemlendirmeyi hedefliyor. Peki gerçekten dediği gibi bu iş başarıyor mu ?? Kesinlikle evet .

              Düşünün ki hamamdasınız ve içerinin sıcak buharı ve sıcak su derinizi yumuşatıyor ve kese yapınca ölü derileriniz çıkmaya başlıyor. Tabi ki bu güçlü bir keselenme gerektiriyor ve deriniz kızarıyor. İşte aynı işlemi çok sıcak suya gerek kalmadan ayrıca keselemeye başlamadan sadece elinizle ovalamaya başlayınca ölü derileriniz çıkmaya başlıyor. Abartma dediğinizi duyar gibiyim :) İster inanın ister inanmayın ama kesinlikle öyle sadece elinizle ürünü vücudunuza yedirmeye başlayınca deriler soyulmaya başlıyor. Üstelik hiç canınız yanmadan kızarıklık olmadan sıcak su buhar uygulamadan. Kokusu da çok hoş .

              Ben bu ürünü yüzümde de denedim ve çıkan deriye inanamadım ki yüzüme düzenli peeling yaparım. Açıkcası ilk defa böyle bir peelingle karşılaşıyorum. Ben çok çok memnun kaldım ve yüz bakım ürünlerinde olmasada ( her kesin cilt tipi farklı olduğu için herkesde aynı etki olmuyor aynı cilt tipindede olsanız bile ) bu vücut bakım ürününü gözüm kapalı öneririm. Bitince de tekrar tekrar alacağım bir ürün. Limonian ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.
Görsel Limonian sitesinden alıntıdır

4 yorum:

  1. ben de merak etmeye başladım bu ürünü güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür eerim canım mutlaka denemelisin :)

      Sil
  2. bende merak etmeye başladım . normalde peeling yaparım ama hiç çıkan deri görmüyorum ve açıkcası garip geliyordu .
    Blogunu da takibe alıyorum begendim:)
    fit ve dah güzel huzurlu bir yaşam için olan yeni bloğuma da beklerim :) http://ceydabilgic.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
  3. faydalı bir yazı olmuş :)
    http://kendinerenkkat.blogspot.com.tr/ buda benim actigim yeni blogum, beklerimmm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.