27 Haziran 2015

Rival de Loop Aydınlatıcı Makyaj Bazı

Herkese merhabalar ! Yeni bir gün yeni bir yazı. Blogumu çok boşladım ama tekrar geri döneceğim yakında dönem makyajlarıyla karşınızda olacağım.
Rİval de Loop Aydınlatıcı Makyaj Bazı


Bu makyaj bazını anneler günü indiriminde görüp denemek istedim fiyatıda 4 tl olunca çok cazip geldi açıkcası.
Yazın gelmesiyle birlikte daha aydınlık ve glowy ciltleri seviyorum. İşte bu baz tamda istediğim ışıltıyı yakalamamı sağlıyor.
Rival de Loop Aydınlatıcı Makyaj Bazı

Kıvamı su gibi. Kullanmadan önce çalkalıyorum. Çalkalamazsam içinden su dökülüyor sanki aydınlık kısmı gelmiyor gelsin diye sıkınca ürünü fazla almış oluyorsunuz. Çalkalayınca bu sıkıntı olmuyor.
Rival de Loop Aydınlatıcı Makyaj Bazı

İlk kullandığım zaman önce bazı sonra fondöteni sürüyordum. Bu aydınlık cilt elde etmemi sağlıyor fakat en güzel uygulamayı fondötenimle karıştırarak elde ediyorum.
Aydınlık cilt severlere kesinlikle önereceğim bir ürün.

Son olarak

  • Yağlı ciltlere uygun değildir.
  • Karma ciltlet T bölgesinden kaçınarak uygulayabilirler.
  • Makyajın süresini uzatmaz sadece aydınlık verir.

Rival de Loop Aydınlatıcı Makyaj Bazı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.