13 Mayıs 2015

The Balm Nude Tude Palet

The Balm Nude Tude Palet
Herkese merhaba ! Yeni bir inceleme yazısı aslında hakkında birçok kez yazılan paleti yazmayacaktim ama benimde arşivimde kalsın dedim. Nude tude paletini geçen sene mor hastasının cekilisinden kazanmıştım. İyi ki de bana çıkmış o günden beri severek kullanıyorum.




Palet birbiriyle uyumlu 12 adet renkten oluşuyor. 4 adet mat 8 adet ışıltılı renk içeren bu paletle hem gündüz hem de gece makyajı yapmak mumkun .

The Balm Nude Tude Palet

İçinde çift taraflı minik bir fırçası var . Bir ucu eyeliner fircasini anımsatıyor. Okuduğum bir çok blogger arkadaşım fırçayı yerden yere vurmuslar evet bu fırçayla far uygulaması yapılamaz zira farların kalitesini düşürür ama ben alt kirpik diplerine farı dağıtmadan başarılı buldum. Küçük kısmıyla kas bile doldurulabilir
Ust sıra

Alt sıra

Ben bu paletle acelem olduğu zaman stand off fish rengini göz kapağına sürüp sultry rengini gözümün katlanma yerine dagitiyorum ardından bol maskara anında tazelenmis bir görüntü oluşuyor. Dumanlı bir görünüm istedigimdeyse selfish rengini sürüp katlanma yerine sultry dagitiyorum ve alt kirpik diplerine serious dagitiyorum sonra maskara ışte yalancı dumanlı görünüm hazır :) Benim gibi son anda hazırlanmaya vakti olanlar için çok güzel bir alternatif.
Eğer hala alıp almamakta kararsizsaniz bence artık kararınızı verin çok şey kaciriyorsunuz derim.

14 yorum:

  1. İmkanım olsa the balm ın bütün ürünlerini almak isterdim doğrusu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım gözüm balmumu jovi palette ama hiç bir indirimde bulamıyorum

      Sil
  2. Merhaba takibinizdeyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. çok severek almıştım şimdi sıra gelmiyor ama 2 rengi bitmişti bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende en çok bunu kullanıyorum

      Sil
  4. Engüzel günlerde kullan canım bende çok severek kullanıyorum sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sende güle güle kullan

      Sil
  5. Keşke imkanım olsa da alsam ^^

    YanıtlaSil
  6. Renkler harika canım.Bu paleti bir daha ki indirim zamanında almayı düşünüyorum.Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canım indirimde sakın kaçırma

      Sil
  7. merhaba,
    çok güzel bir blogunuz var takipteyim bana da beklerim :)
    tugcesays.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen bakıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.