29 Mayıs 2015

Essence Sun Club Bronzer


Herkese merhabalar! Yeni bir ürün incelemesiyle karşınızdayım. Bugün ki ürünüm essence in bu şirin bronzeri.
Essence ürünlerini genel anlamda seviyorum. Fiyatına göre güzel performansı var. 


Sun Club bronz pudrasının güzel bir kabartması var. Neredeyse bir yıldan beri kullanıyorum daha dibini görmedim. 


Kalıcılığı orta düzeyde diyebilirim. Turunculuk barındırıyor bu yüzden kontür için uygun değil. Ama makyajı ısıtmak için güzel.


Ben bunu koyu rujlarımla allık niyetine kullanıyorum böylece makyajım baymıyor göze aşırı makyajlı gelmiyor. Fiyatı 11, 12 tl sanırım yeni almadığım için hatırlamıyorum. Amacınız hem makyajım ısınsın hem kontür yapayım derseniz bu ürün size uygun olmayacaktır. Bunun için The Balm Bahama Mama allığını tercih edebilirsiniz.
Siz bu ürünü kullandınız mı ?
Hoşcakalın...

2 yorum:

  1. Lütfen bloguma bakar mısınız henüz yeniyim yardımlarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım bloguma beklerimmmm ;) <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.