4 Mayıs 2015

Cecile No Transfer Matte Performance Fondoten

Herkese merhabalar!!! Yeni bir ürün incelemesiyle karşınızdayım bugün ki konuğum Cecile fondöten.
Cecile No Transfer Matte Performance Fondoten


Cecile in iddiası Kusursuz bir görünüş, Mat ve Yoğun kapatıcılık, Ultra Hafif, Bulaşmayan ve İz Bırakmayan Fondöten
Peki bu iddiası doğru mu ? 
Bu fondöten kesinlikle yağlı cilt fondöteni. Karma ciltlerin bile iyice nemlendirmesi gerek aksi takdirde kuru bölgelerde pul pul duracaktır. 
Benim karma bir cilt yapım var. T bölgem yağlı yanaklarım normal ve tam boynumla birleşim yeri olan çene kemiğimse kuru. İşte bende de fondötenler çene kemiğime yakın olan bölgemle bütünleşmekte zorlanıyorlar. Cecilde böyle.


Yapısı oldukça yoğun. Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru. Yoğun yapısından dolayı yaymak gerçekten sıkıntılı fırça ve parmaklar çok uğraştırıyor. En güzel uygulama süngerle oluyor. Sürdükten birkaç saniye sonra sabitleniyor. Akma bulaşma yapmıyor. Bende sürdükten 4 saat sonra parlama yaptı. Kalıcılığı ise 10 saat kadar. 
Ultra hafif kelimesine katılmıyorum zira ağır bir yapısı var bütün gün fondöteni hissediyorsunuz.
Ben uygulama yaparken T bölgem yağlı olduğu için direk süngerle uyguluyorum. Yanaklarımaysa nemlendiricimle biraz inceltip uyguluyorum.
Fiyatı sitesinde 19,90.
Kısacası yağlı ciltlilerin memnun kalacağı bir ürün olduğunu düşünüyorum.


8 yorum:

  1. Benim kuru cildime gelmez o zaman ;)

    YanıtlaSil
  2. T bölgem yağlı yanaklar normal sanırım bende iyi duracak :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de cildim pek yağlı değil ve ağırlık hissi veren fondotönlerle pek aram yok.Yani pek bana göre değil anlaşılan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin yağlı değilse anlaşamazsın bende ağırlık sevmiyorum cildimde

      Sil
    2. Bloğunu izlemeye aldım bana da beklerim :) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.