7 Nisan 2015

Şimdiye Kadar Kullandığım Headerler

Blog yazmada içerik kadar görsellikte önemlidir. Bazen bir bloga girersiniz ve tasarım o kadar bunaltıcıdır ki içerik ne kadar ayrıntılı ve anlatımı güzel olsa da oradan hemen çıkmak istersiniz. Bazen de bir blog girersiniz ve yazı çok ayrıntılı değildir fakat blog tasarımı çok iç açıcıdır ve o blogda uzun süre sıkılmadan kalabilirsiniz.


İşte bende de böyle oluyor. Bazen o kadar güzel tasarımlı bloglarla karşılaşıyorum ki vay be hatun yapmış diyorum. Blogumun görselliği iyi olsun diye sürekli değişimler yapıyorum ama bir türlü içime sinen işte bu dediğim bir tasarıma kavuşamadım. Öncelikle belirtmeliyim ki ben bu işlerden hiç anlamazdım. Bunun okulunu okumadım ve çevremde de yardım eden yok birazdan göreceğiniz görsellere bakarken bu ayrıntıyı göz önünde bulundurursanız sevinirim :)

Bugüne kadar sırasıyla kullandığım blog headerleri sizinle hangisini daha çok sevdiniz yada hiç birini sevmediniz yorum yazarsanız sevinirim.
Birde Kozmetik Aşığına yaptım bir yıl önce kız hala kullanıyor :) Resimleri o seçti. Bakmak için tık tık..  


Bu arada blogumu ilk açtığım zamanlar dikişe merak salmıştım adım bu yüzden böyle sonra kozmetiğe eğilim olunca ismi değiştirmeye karar verdim.




































Ve güncel olarak kullandığım var ona iyice bakın onunlada ilgili yorum bekliyorum zira yakında onada yol vereceğim gibi duruyor.






10 yorum:

  1. Bence en güzeli sondan 2. canım. Tekrar onu kullanmalısın diye düşünüyorum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun amacını daha net anlatıyor dimi tabi sen bu işlerde daha bilgilisin

      Sil
    2. Estagfurullah canım :) Hem dediğin gibi blogun amacını hem de görsel olarak daha hoş :D

      Sil
  2. Blog tasarım hususunda benimde hiçbir bilgim yok. Yardım edende yok. Henüz benimde içime sinmesede araştırıyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen iste yardım ederiz tabi çok bişe bilmesemde bende araştırıyorum hep ordan burdan okuduklarımı yapmaya çalışıyorum

      Sil
  3. Sondan ikinci gayet şık diğerleri de öyle ancak sanırım bir tercih dersen onu söylerim :) Benim de bu konulara ilgim ve merakım vardır, tasarımların gayet hoş bana göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim senin blogunda çok güzl zarif ve şık bence işte bende bir türlü yakalayamadım :)

      Sil
  4. Bloğunuzu instagramda keşfettim ve izlemeye aldım bana da bekliyorum :)
    kirmiziruganayakkabilarim@blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bloğunuzu instagramda keşfettim ve izlemeye aldım bana da bekliyorum sevgiler :)
    kirmiziruganayakkabilarim@blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni zaten takipteyim canım

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.