2 Nisan 2015

Essence Allık--- 30 Secret It Girl

Herkse merhaba! İnstagrama takılmaya başladığımdan beri buraları boşlar oldum. Ama o kadar kolay ki çek at bir iki cümle tamam :) Bir de küçük bebiş olunca bilgisayar başına oturmak gerçekten zor. Tabi blog ayrı bir olay tamamen emek.
Essence allığı instagramda paylaştım burda da paylaşmak istedim.

Essence Allık--- 30 Secret It Girl

 Şeftali tonunda tam yazlık bir allık. Özellikle bronz tene çok yakışacağını düşünüyorum.
Az tozutma yapan ışıltılı bir allık . İlk görüşte aa çok simli diyebilirsiniz fakat yanakta öyle durmuyor. Çok sağlıklı bir ışıltı kazandırıyor yanaklara. 


Essence Allık--- 30 Secret It Girl
Gayet pigmentli sürerken dikkatli olmak gerek.
Kalıcılığı çok iyi gün boyu yanaklarımda kalıyor tazeleme ihtiyacı duymuyorum.
Fiyatını hatırlamıyorum ama 10 tl civarıydı. Daha önce Rimmel London allığını yorumlamıştım o mu bu mu derseniz benim tercihim Essence olur. 

Essence Allık--- 30 Secret It Girl
Siz de hem uygun fiyatlı hem pigmentli hem de kalıcı bir allık arıyorsanız essence allıklarına şans verin derim.
Hoşçakalın...

2 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş fiyatı da uygun yaz gelmeden almalı :) Bu arada blog çekilişime beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk çok güzel katılacağım canım kaçırırmıyım :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.