21 Mart 2015

Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Mono Blush 050 LIVE PINK

Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Mono Blush 050 LIVE PINK

Herkese merhabalar geçen ay yaptığım mini alışveriş yazımda bahsetmiş olduğum eşime aldırdığım allığı inceleyeceğim. Aslında ben madeira rengini almak istiyordum ama eşim bunu almış. Eve geldiğinde biraz üzüldüm ama rengi deneyince şimdi iyiki de almış diyorum.
Artık bilmeyen kalmamıştır Rimmel London uygun fiyatlı fakat kaliteli ürünler sunan bir drugstore bir marka. Şuan kullandığım lasting finish fondöteni sevince diğer ürünlerini de almak için can atıyorum.



Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Mono Blush 050 LIVE PINK

Allığa gelecek olursak çok da sağlam olmayan plastik bir ambalaja sahip. İlk bakışta sağlam gibi geldi ama bugün allığı sürmek için açınca kapağı çıktı :) Neyse ki takabildim. İçinde küçük bir fırça var aslında bu tarz fırçalar çok kaliteli olmuyor fakat ben atmıyorum dışarıda tazeleme gereği duyarsam az yer kapladığı için günü kurtarıyor.

Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Mono Blush 050 LIVE PINK

Rengi sarı alt tonlu pembe. İçinde ışıltılar var fakat sürüldüğünde parıl parıl durmuyor hatta sürüldüğünde hiç ışıltılı değil. Işıltılı allık sevmeyenler için güzel bir alternatif. Ayrıca çok pigmentli olmamasıda allığı korkarak sürenler için birebir diye düşünüyorum. Hafif tozutma mevcut ama rahatsız edecek türden değil.

Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Mono Blush 050 LIVE PINK

Açık buğday tenimde üç kat sürülmüş hali. Esmerlerde bundan daha az renk oluyor. Beyaz tende tam rengini verir diye düşünüyorum. Sürdüğüm zaman yanaklarım sağlıklı bir pembeliğe kavuşuyor. Kalıcılığını pek sevmedim gün ortasına kadar zor dayanıyor. Fiyat 16,99 ben yüzde 30 indirimden almıştım ama fiyat performans açısından bakınca o bile fazla. %50 indirimde alınabilir diye düşünüyorum. Bence essence allıkları daha başarılı.
Memnun muyum ??

Şimdilik karasızım 
Renk süper
Kalıcılık ehh
Fiyat ııı ııı
Siz bu allığı kullandınız mı ? Benim gibi düşünüyor musunuz ?
Hoşcakalın..


2 yorum:

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.