12 Mart 2015

Rimmel London Lasting Finish 25h Fondoten

Herkese merhabalar bugün yeterince kullanıp artık yorumlamaya karar verdiğim bir ürünü sizinle paylaşacağım. Herkesin bildiği gibi Rimmel London markası Watsonslarda satılan bir marka. İyiki iyiki ve iyiki bizimle tanıştırmış. 

Rimmel London Lasting Finish 25h Fondoten

Bu fondöten iki çeşitten oluşuyor. Kırmızı kapak olanın içerisinde serum var ve yüksek kapatıcılık sağlarken beyaz kapaklı olanda serum yok ve hafif-orta kapatıcılık sağlıyor. Benim yüzümde çok fazla leke olduğu için kırmızı kapaklı olanı tercih ettim. Bendeki rengi 200 Soft Beige.


Rimmel London Lasting Finish 25h Fondoten
Pompalı ambalaja sahip olduğu için ürünü istediğiniz ayarda alabiliyorsunuz.
Ürün kalın yapıda olduğu için dağıtması biraz sıkıntılı ben en güzel dağıtmayı ve en doğal bitişi makyaj süngeriyle elde ettim.
İddiası 25 saat kalıcılık da olsa kim o kadar saat yüzünde tutar ki (!) Ama 8 saate kadar gideri var. Daha sonra benim yüzümde dağılmalar gözlemledim. Cildim kamadan yağlıya dönük. Cildinizdeki yağ oranına göre bu durum uzayıp kısalabilir.
Kapatıcılığı gerçekten yüksek.
Spf 20 içeriyor
Hoş çiçeksi bir kokusu var ve çabuk uçuyor koku hassasiyeti olanlar rahatlıkla kullanabilir.
İlk sürdüğünüzde sanki yapış yapış ciltle bütünleşmemiş hissi veriyor ama bu durum iki dakika bile sürmüyor hemen ciltle bütünleşiyor. Maske görüntüsü yaratmıyor.
1 aydan beri sık sık kullandım ki iyi bir gözlem olsun diye yoksa her gün fondoten kullanan biri değilim cilt yapım akneye meyillidir ama kullandığım sürede herhangi bir akneye yada iritasyona neden olmadı.
Fiyatı gayet uygun indirimsiz 17,99.



Rimmel London Lasting Finish 25h Fondoten


Ben yazacak kötü bir özellik bulamadım illaki bir kulp bulacaksam kalın yapıda olduğu için dağıtma sorunu var o kadar onuda süngerle hallederiz olur biter. Ben çok sevdim ve gerçekten tavsiye ederim.
Sizin de benim gibi cildinizde çok leke var ve yüksek kapatıcılık + mat + maske etkisi yapmayan + sivilce yapmayan + uygun fiyatlı ürün arıyorsanız Rimmel London Lasting Finish 25h Fondotene bir şans verin derim.
Hoşcakalın....

5 yorum:

  1. Ben de büyük bir merakla aldım henüz kullanmadım yorumlarınızdan sonra kullanmaya başlama zamanı geldi sanırsam :)

    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok memnunum umarım sende memnun kalırsın:)

      Sil
  2. Bende lasting finish yani beyaz kapaklı olanı kullanıyorum çok kolay bir sürü mu var kokusu da gayet hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde şu yüzümdeki lekeler hafiflediği zaman ondan almayı düşünüyorum

      Sil
  3. Bende indirime denk gelince alıp deniyim dedim ve çok memnun kaldım :) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.