2 Mart 2015

Avon Ultra Color Indulgence Ruj Yorumum

Geçen haftalarda aldığım bir mail beni çok mutlu etti. Tanıtım faaliyetleri için kampanya kiti göndermek istiyorlarmış iletişim bilgilerimi istediler. Blog dünyasında üçüncü senem ve böyle birşeyle karşılaşmak çok mutlu edici.

Avon Ultra Color Indulgence Ruj
Avon diyor ki ağırlık hissi vermeyen, nemlendiren ve inanılmaz bir pürüzsüzlük sağlayan yepyeni formülü ile Ultra Colour Indulgence Ruj dudakların nemini 4 kata kadar artırır. Bakalım dediği gibi mi ? Ben bu görüşe katılıyor muyum ?


+ Evet ağırlık hissi vermiyor.
+ Evet nemlendiriyor.
+ Jel formülüyle kolayca rengini veriyor.
+ Renkler  canlı ve parlak.
+ Kokusu çok hoş bana eskiden aldığım big bubble sakızlarını hatırlattı.

EE şimdi bu rujun hiç mi olumsuz tarafı yok. Tabii ki var.

- Öncelikle açık renklerin çizgilere dolma eğilimi var.
- Çok fazla kalıcı değil zaten böyle bir iddialarıda yok
- Koyu renkler renk verme sorunu yaşamazken açık renklerde 3 4 kez denemeniz gerekiyor.
- Öncesinde mutlaka peeling yapılmalı çünkü dudak kusurlarını inanılmaz ortaya çıkartıyor.

Genel olarak Avonun bütün çıkarttığı serilerde açık renklerin böyle sorunlar çıkarttığını gözlemledim. Orta ton ve koyu tonlarda böyle bir sorun yaşamadım. Renklerin incelemesine gelirsek:





Avon Ultra Color Indulgence Ruj



Avon Ultra Color Indulgence Ruj
In Bloom :  Tam bir nude renk. Rengi ilk gördüğümde ilk başta sevmemiştim ama dudaktaki duruşu çok hoş. Çok yoğun göz makyajlarında kullanılabilecek uygun bir ruj. Açık renklerdeki sorun bunda var çizgilere dolma eğiliminde. Dudak kusurlarını çok belli ediyor. Öncesinde mutlaka peeling ve bolca nemlendiriciyle bu sorunu engellemek bir nebze mümkün. Bu rengi beyaz ve açık buğday tenlilere öneririm. Esmerlerde ölü gibi bir görüntü olabilir.

       

Avon Ultra Color Indulgence Ruj
Avon Ultra Color Indulgence Ruj


       Garden Rose  Mavi alt tonlu güzel bir pembe. Bu tarz pembeleri kendime çok yakıştırıyorum ve serideki en favori rengim bu. İster yoğun göz makyajı yapın ister sade tutun ikisine de çok yakışan bir renk. 

Avon Ultra Color Indulgence RujAvon Ultra Color Indulgence Ruj

 Peach Petunia : Pembelik içeren bir şeftali. Özellikle bronz tene çok yakışacak olan bu renk yazın gözde rengim olacak gibi. Fotoğraflarda pembe gibi çıkmış bir türlü rengi yansıtamadım 52456 kez çekmeme rağmen hep aynı renk çıktı.



Avon Ultra Color Indulgence Ruj



Avon Ultra Color Indulgence Ruj



Red Tulip : Canlı bir kırmızı. Dudak kusurlarını göstermiyor. Çizgilere dolmuyor.


Avon Ultra Color Indulgence Rujlar K-3 kataloğunda şuan indirimli 12,95 e alabilirsiniz. 20 renk seçeneğiyle kendinize en uygununu alabilirsiniz. Bende Day Lily rengini gözüme kestirdim

* Ürünler firma tarafından gönderilmiştir. Düşüncelerim objektiftir.

10 yorum:

  1. Bende bu ay bordo renginde bu seriden bu ruj siparis ettim.Yorumlarina bakilirsa begenecek gibiyim 😃 Hepsini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim umarım bekledigin gibi bir renk gelir cunku katalog renklerine gore acık geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi farkettim yorumumda bir anormallikler olmuş :) Ben beyaz tenli olduğumdan çok koyu renk hoş durmazdı zaten biraz açık olması daha iyi olur benim açımdan.

      Sil
    2. Olurmu canım ya yakısır güzele ne yakısmaz bende cok koyu renleri yakıstırmıyorum kendime

      Sil
  3. Red Tulip çok güzelmiş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Hepside birbirinden güzel çok beğendim renkleri

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım çok güzel Renkleri bu arada blogunu takipteyim bende bloguma beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemen bakıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.