24 Şubat 2015

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner- Black Pink Diamonds

             Herkese merhaba ! Sizlere blog yazmayı bıraktığım zaman aldığım severek kullandığım eyelinerı tanıtmak istedim Aldığım ilk günden  beri severek kullandım ve daha önce neden almadım dedim.
Ama gelin görün ki almak istediğim renk stant da yoktu. Aslında siyah rengini almak istiyordum ama bu kalmıştı. Bloglarda çok övüldüğü için aldım iyiki de almışım.






Çok sevdiğim fotoğrafta açıkca belli oluyor :) Yanında birde uygulama fırçası var ama çekmeyi unutmuşum. Gayette kaliteli bir fırça ama incecik çekemiyorsunuz. Biraz kalın oluyor . Bende Eklips ve Avonun eyeliner fırçası var ikisindende memnunum. 
Renk olarak simsiyah keskin bir rengi yok. Günlük makyajınızda keskin eyelinerlar tercih etmiyorsanız bu tam size göre. İçerisinde minik pembe ışıltılar var. Güneşli havalarda minik minik parlıyorlar fakat çok yoğun değil.




Görüldüğü gibi keskin bir siyah değil. Maalesef ışıltıları yakalayamadım hava kapalıydı. Sevdiğim bir diğer yanı ise kalıcılığı. Siz silene kadar ilk sürdüğünüz gibi kalıyor akma bulaşma yapmıyor. Fiyatını net hatırlamıyorum ama 25 liraydı sanırım. %50 indirimlerle çok uygun fiyata yüksek performanslı bir eyelinera sahip olabilirsiniz. Ben kesinlikle alınması gerektiğini düşünüyorum. Eyeliner arayışında olanlar 8 Mart kadınlar günü alınacaklar listesine ekleyebilirler.
...Hoşçakalın...




1 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım.
    Bloguma da beklerim, http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.