27 Şubat 2015

Maybelline Colorshow Far 02 Stripped Nude

Herkese merhaba ! Bugün yine blog yazmayı bıraktığım zamanlarda aldığım fardan bahsedeceğim. Bu far tam anlamıyla baz olarak kullanılabilecek bir far.

Maybelline Colorshow Far 02 Stripped Nude


Ambalajıda çok sağlam. Dediğim gibi baz rengi. Bu farı tüm göz kapağıma baz olarak kullanıyorum ve ardından süreceğim renkler daha rahat yayılıyorlar.
Maybelline Colorshow Far 02 Stripped NudeMaybelline Colorshow Far 02 Stripped Nude

Gözümün katlanma bölgesine derinlik kazandırmak için uyguladığımdaysa sonuç hüsran oldu. Çünkü renk cildimle bütünleşiyor sanki.

Maybelline Colorshow Far 02 Stripped Nude
Gördüğünüz gibi renk kayboluyor sanki cildimde. Ben no makeup make up (yok gibi makyaj) yapmak istediğim zaman uyguluyorum. Eğer sizde damarlı göz kapaklarına sahipseniz ve baz olarak kullanmak için bir far arayışındaysanız buna bir şans verin derim.
Maybelline Colorshow Far 02 Stripped Nude
Maybelline Colorshow Far 02 Stripped Nude

Buda uygulanmış hali eyeliner maybelline jel eyeliner yazısını okumak için tık.





2 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.