20 Şubat 2015

Essence Pudra Fırçası

Essence Pudra Fırçası
Hazır son yayınımın konusu fırçaydı bir başka fırçadan devam edeyim dedim. Essence uygun fiyatlı ve genelde birçok ürünü fiyatına göre iyi performans sağlayan bir marka. Ben bu markanın en çok eyeliner ını kullandım ve şimdiye kadar beğenmediğim çıkmadı. Bu pudra fırçasınıda çok şirin bulduğum için almıştım. Kılları yumuşak ve yıkanınca aynı yumuşaklıkta kalıyor bende neredeyse 1 yıldan beri var ve kıl dökmedi. Pudrayı çok iyi yayıyor.


Essence Pudra Fırçası
 Pudrayı tüm yüze uygulamak için biraz küçük buldum.Ben kontür uygulaması bile yaptım. Tek sevmediğim yanı yıkayınca çok zor kuruması. Fiyatını net hatırlamamakla birlikte 9 tl gibi bir rakamdı sanırım. Eğer sizde uygun fiyatlı olsun yada makyaj çantamda gün içinde idare etsin istiyorsanız bu fırçaya şans verebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bu allık fırçası bana da çok küçük gelmişti canım.O yüzden almaktan vazgeçmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırken pudra yazıyordu benmi yanlış okudum :) ama pudra bu allık fırçası açılı boyuda küçük kıl yapısıda küçük işte makyaj çantasına atmalık

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.