17 Şubat 2015

Ecotools Airbrush Concealer Fırçası

Herkese merhaba. Bugün mini alışveriş yazımdaki yeni aldığım fırçayı inceleyeceğim. Eminim bu fırça birçoğunuzda vardır. Eğer hala almayanlar varsa ben almanız gerektiğini düşünüyorum.

Ecotools Airbrush Concealer Fırçası

Öncelike Ecotools markası doğaya dost bir marka. Hayvan testleri yapmayan, hayvan kılı kullanmayan ve tamamen geri dönüştürülebilir malzemeler kullanan bir marka. Ambalajı geri dönüştürülebilir bambu saplı çok şirin bir fırça.

Ecotools Airbrush Concealer Fırçası
Ecotools Airbrush Concealer Fırçası


Sık kıllı ve yumuşacık. Yıkayınca yumuşaklığını kaybetmedi ve kıl dökmedi. Ayrıca çok hızlı kuruduğunu belirtmeliyim. Kapatıcıyı güzel bir şekilde dağıtıyor ve fırça izi bırakmıyor. Aslında çok yönlü bir fırça ben karıştırma fırçası olarak da kullandım gayet başarılıydı. Ayrıca aydınlatıcı da uygulamak mümkün. Fiyatı 12,25 ama indirimli fiyatımı bu bilmiyorum eşim alırken fiyatına bakmamış fişinde de yazmıyordu. Bence alınması gereken bir fırça. 
                    Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ? Kullanıp memnun kaldınız mı ?





2 yorum:

  1. Canım ben kullanıyorum birkaç aydır ve çok memnunum, aldığına pişman olmazsın. Güzel günlerde kullan :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.