2 Haziran 2014

Misafir Kalem --- Wishing Beauty ' Avene Termal Su '

Herkese merhabalar bugün misafir yazar günüm. Hala mide bulantıları ve halsizlikle uğraştığım için dönemedim ve hala blog takibi yapmıyorum. Ama yakında döneceğim yeni yazılarla. Bugün misafir kalem etkinliğim sayesinde tanıştığım Dilek'in yazısını okuyacağız. Önümüzde kavurucu sıcaklar bizi beklediği için faydalı bir yazı olmuş diye düşünüyorum. Ayrıca blogunu incelemek için tık tık.


Merhabalar,

Bugün severek takip ettiğim sevgili Melike’nin bloğuna konuk olmaktan dolayı çok mutluyum. Makyajlı Yorum okuyucuları  için bana ayrılan köşede Avene Thermal  Su’yu tanıtmak istiyorum.

 Yaklaşık bir yıldır elimden düşüremediğim bu güzel ürünün 2. şişesini kullanıyorum şuan.Avene markasının en sevdiğim ürünlerinden termal suyu ne amaçla kullandığımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Özellikle sıcak havalarda ferahlık verip cildi rahatlatıyor.Yaz ayları için ve seyahat esnasında oldukça kullanışlı bir ürün.Bitirmiş olduğum ilk ürün 300ml’di ve çok uzun süre gitti.Önümüz yaz olduğu için çantamda taşımak için ideal bir boy olan 50ml’i tercih ettim.
Cildimde yatıştırıcı ve tahriş giderici bir etkisi olduğunu gözlemledim.Dilerseniz cildinizi temizledikten sonrada kullanılabilir.Cildimi temizledikten sonra termal su’dan sıkıyorum  ve hafif bir tonik etkisi yaratıyor.Bunun yanından makyajınızı sabitlemek içinde kullanabilirsiniz.

Avene Thermal  Su’yun kullanımı çok pratik.Spreyli ağız kısmı ürünü çok iyi yayıyor. Dermoeczanem.com’dan aldığım Avene Thermal suyun  ebatlarına göre güncel  fiyatları ise şöyle;
50ml boyu 10,13TL
150ml 22,43TL
300ml ise 26,25TL
Özellikle önümüzdeki  yaz ayları için serinletici ,rahatlatıcı  ve yatıştırıcı bir ürün olan Avene Thermal Su yazım ilginizi çekmiştir.
Makyajlı Yorum’un tatlı sahibesi Melike’ye beni bloğunda konuk ettiği için çok teşekkür ediyorum. Hepinize mutlu,sağlıklı günler diliyorum:)

Bende Dilek'e bu ayrıntılı yazısı için teşekkür ederim. Ne zamandan beri benimde aklımda termal sular fakat hangi markayı alsam karar veremiyordum. Bu yazıdan sonra Avene almayı düşünüyorum
Sevgiler

5 yorum:

  1. Ben de kullandım gerçekten iyi

    YanıtlaSil
  2. Bu termal sular cilde çok iyi geliyor gerçekten, ben Vichy nin termal suyunu kullanıyorum belki bitince Avene de bir şans verebilrim:)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü ben de çok seviyorum! Mimlendin tatlımmm

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır direndim ama artık bende almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Selam Adana da blogger toplantıları olsa ne güzel olur. Bir araya gelmek ve organize olamak istersen https://www.facebook.com/groups/adanaliblogger/
    facebook grubumuz. Yeni kuruldu aramızda olursan çok mutlu olurum. Bu yazıyı okuyan tüm Adanalı bloggerleri bekliyouz. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.