8 Mayıs 2014

TAG- Sadece Bir Kelime

Sevgili Mehtap Beni mimlemiş baklım tek kelimeyle kendimi ifade edecekmiyim :)

1- Telefonun nerede?
Sehpada

2- Partnerin?
Nefesim

3- Saçların?
Düz



4- Annen?
Canım

5- Baban?
Ciğerim

6- En sevdiğin eşya?
Eyeliner

7- Son gece gördüğün rüya?
Görmedim

8- Hayalindeki araba?
Hyundai ix35


9- İçinde bulunduğun oda?
Salon

10- Korkun?
Kızımı kaybetmek

11- 10 sene içinde ne olmak istiyorsun?
Ev Sahibi

12- Sen ne değilsin?
Hain

13- En son yaptığın şey?
Maile bakmak

14- Üzerinde ne var?
Pijama

15- Senin hayatın?
Normal

16- Moralin?
Orta şekerli

17- Şu an ne düşünüyorsun? 
Akşama ne yemek yapsam

18- Senin bilgisayarın?
Casper Nirvana

19- Bira?
Böğğyyyk

20- Aşk?
Yaşıyorum

Güzel bir mimmiş aslında hiç uğraştırmadı benim mimlediklerimse

7 yorum:

  1. Biraya neredeyse herkes iğrenç felan demiş :)

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandir mim yapmiyodum canim cekti gorunce bi baktim mimlemissin beni zaten :)) En kisa zamanda hazirlicam yazimi..

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli bi mim cidden=) Ben yapmıştım tatlışıııım çok teşekkürler:-*

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir mim gerçekten ben de nihayet yapabildim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.