3 Mayıs 2014

Mor Hastasından Hediyem Geldi :)


Geçenlerde katıldığım çekilişi kazandığımı öğrenince çok mutlu oldum. Blog dünyasına girdiğimden beri çekilişlere katılırım ama bir türlü kazanamazdım. Şans yüzüme güldü hadi sıra sende dedi :) Hatta ben bu çekilişe katıldığımı unutmuştum. Bilgisayarı açtığımda önce maillerimi sonra blogu kontrol ediyorum. Mor Hastasından çekiliş kazandınız mailini görünce önce çekiliş daveti sandım böyle birkaç mail almıştım sonra maili okuyunca gözlerime inanamadım. Birde Nude Tude olunca hep almak istedim ama kısmet olmamıştı.
Hediyem The Balm Nude Tude paletiydi ama birde ne göreyim yanında çok hoş hediyeler var.



Hoş bir not

Kutunun içinde birde Nestle Damak çikolatada vardı kızımın saldırısına uğradı :)))
Aklımı okumuş sanki bu ojeleri hep almak istemiştim :)

Mor Hastasına tekrar teşekkür ediyorum beni bu güzelliklerle tanıştırdığı için.

11 yorum:

  1. İyi günlerde kullanman dileğiyle en çok far darbelenir diye korktum açıkçası dökülme dağılma olmamıştır umarım,
    Dilerim şansın daim olur kazanırsın çekiliş kazanmak güzel bir mutluluk açıkçası hiç beklenmedik anda gelen bir hediye gibi bende 4 kez kazandım ve anladım ki insanın nasibin de ne varsa o oluyor bir şekilde bizi buluyor..
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok haklısın hiç birinde hasar yoktu hepsi sapasağlam sen iki kişiyi sevindirdin çikolatayı kızım aldı kutuyada göz koydu anne oyuncaklarımı koyayım giyor hangisini koyacaksa :)

      Sil
    2. Kızın olduğunu kutuyu hazırlarken bilmiyordum sonra öğrendim çocuklar zaten hediye kutularına bayılıyorlar oyuncak için biraz küçük :)) en güzel şey çocukların sevinmesi aslında afiyet olsun kızına da öpücükler kocamanından canım..

      Sil
  2. Şuraya yorum yazdığım andan bir dakika sonra çekiliş kazandığımı öğrendim çok mutlu oldum yaaaaaaaaaaaa :)) çok istediğim birşeydi instagramda kazanmışımmmmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika çok sevindim hayırlı olsun :)

      Sil
  3. Gule gule kullan hepsinii bu palet bi harika :)
    Kizina da yaramis bu cekilis :))

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerin çok güzelmiş.Güle güle kullan canım :) Bu arada blogunun tasarımı değişmiş çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım darısı başına :) Teşekkür ederim yaptım bişiler işte :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.