12 Mayıs 2014

Misafir Kalem--- Vintage Witch 'Maybelline Color Tattoo Pink Gold İncelemem'

Merhabalar bugün ki konuğum Vintage Witch blogunun sahibesi Ayda. Blogunu severek takip ediyorum ve özgün olduğunu düşünüyorum bugün bana benimde merak ettiğim bir ürünün incelemesini yapacak. Bakalım nasıl bir ürün .

Herkese merhaba!


Sevgili Makyajlı Yorum'un blogunda misafir yazar olduğum için hem çok mutluyum, hem de çok heyecanlıyım :) Bugün sizlere tam bir bahar rengi olduğunu düşündüğüm Maybelline Color Tattoo Pink Gold'u tanıtacağım. Umarım siz de bu ürünü en az benim kadar beğenirsiniz :)


Şu rengin güzelliğine bakar mısınız... Pink Gold isimli bu renk gerçekten de altınımsı ışıltılara sahip bir pembe tonu. Zaten bu tona oldum olası bayılan biriyim, saatim ve tüm takılarım pink-gold rengi olsa keşke, eminim asla bıkmam. :)

Maybelline Color Tattoo her blogta bolca övülen bir ürün ve ben de onlardan farklı bir şey söyleyemeyeceğim. Adı üzerinde adeta bir dövme gibi göz kapağınızda sabitleniyor ve gün bitse bile ışıltısından pek bir şey kaybetmiyor. Sürümü yumuşacık, insanın yüzünü bile onla boyayası geliyor. Gerçi bu sadece bana oluyor olabilir, diyorum ya aşk bu aşk! :)))


Aynı zamanda öyle kurtarıcı bir renk ki ister bembeyaz ister esmer bir tene sahip olun size inanılmaz yakışacağının garantisini verebilirim. Günlük makyajınızda yalnızca bu tonu sürüp çıkabilir, özel günler içinse smokey bir görünümü ister altın sarıları, ister morlar fuşyalar aracılığıyla tüm yaratıcılığınızı sergileyerek konuşturabilirsiniz :)

Altına far bazı uygulamadan da son derece verim aldığım bir ürün. Hatta bu tonlarda bir makyaj yapacaksanız kendisi bile far bazı işlevi görebiliyor.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyuyla kolayca çıkan bu ürün hiçbir biçimde beni hayal kırıklığına uğratmadı. Bu sebeple şimdiden Pomegranate Punk isimli bordo rengi gözüme kestirdim bile. Keşke ülkemizde olsaydı da yurtdışından ürün getiren satıcıları aramak zorunda kalmasaydık. Maybelline niye tüm seriyi getirmez bilmem ki?!


Sizin favori Color Tattoo renginiz hangisi? Ya da hangileri mi demeliyim.. :) Umarım sizin de deneyip bu kadar çok beğendiğiniz bir Color Tattoo olmuştur :)

Sevgili Makyajlı Yorum'a beni blogunda ağırladığı için tekrar çok teşekkür ediyor ve başta onu sonra da sizleri kocaman öpüyorum! :)

Ben Vintage Witch e çok teşekkür ediyorum bu güzel yazıyı hazırladığı için bende bu rengi merak edip duruyordum yakışırmı diye her ten rengi kullanabildiğine göre bende alabilirim.
Sevgiler


5 yorum:

  1. Çok güzel bu yaa! Ben de pembe altın rengine bayılırım^^ Bronze lu bşi var bende onu da tavsiye ederim oldukça güzel:-*

    YanıtlaSil
  2. Bir alamadım şu Maybelline Tatto farlardan indirimde almalıydım nasıl unuttum bilmiyorum aklıma gelince çok sinir oldum kendime :))

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bi rengi var bu tonlarda makyaj gündüz için ideal oluyor renk katıyo insanın yüzüne :)

    YanıtlaSil
  4. ÇOK TATLI RENGI VAR BU INDRIIMDE KALMAMISTI :((

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan bende seviyorum bu rengi :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.