26 Mayıs 2014

Misafir Kalem --- Soru Meleğinin Pusulası ' Hamadi Organic Şampuan '

Herkese merhabalar. Geri döndüm diyemeyeceğim hala yazamıyorum Soma olaylarına zaten çok üzülmüştüm ama kendi durumumdan dolayı yazamıyorum. 8 haftalık hamileyim ve hamileliğim biraz zor geçiyor. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum zaten hiç bir bloguda takip edemedim yokluğumda. Gelecek haftalarda Pril bir blogger buluuşması düzenleyecekmiş gitmek istiyorum ama gidebilirmiyim bilmiyorum. Bir kaç  haftayı atlatırsam daha iyi olurum umarım. Bu arada misafir kalem etkinliğime devam edeceğim çünkü onları yarı yolda bırakamam. Bugün Soru Meleğinin Pusulası'nın yorumlarını okuyacağız.

Merhaba :)  

    Öncelikle Makyaj Yoruma bloğuna beni konuk ettiği için çok teşekkür ediyorum.

    Bloğuma, Soru Meleğinin Pusulasına buradan ulaşabilirsiniz. Hali hazırda devam eden çekilişime de buyurmaz mısınız?

    Şimdi sizi yazımla başbaşa bırakıyorum. 


            
                   HAMADI ORGANICS ŞAMPUAN


   
 Çok uzun zamandan beri yani yaklaşık 3 aydır Hamadi Oraganics zencefil ve soya sütlü şampuanını kullanıyoruz eşim ile ortak. Hakkında konuşabilecek kadar deneyimlediğimizi düşünüyorum.
   

     

     
Öncelikle şampuandan bahsetmek istiyorum. Elidor'un reklamlarından Jamal Hamadi'yi biliyorsunuzdur. Jamal Hamadi her ne kadar Elidor'un reklamlarında oynasa da kendi markasını yaratıp özel ve organik içerikli şampuanlar, saç kremleri, serumlar, maskeler ve spreyler gibi geniş yelpazeli ürünleri bize sunuyor. Ben şampuanını kullanıyorum, eşim de kullanıyor. Biz çok memnunuz ve herkese de tavsiye ediyoruz. En çok da ben tavsiye ediyorum. Aktarlardan ve eczanelerden denemediğim organik, bitkisel içerikli şampuan kalmamıştı. Araştırmalarımın sonunda tek ecocert sertifikalı, %100 organik içerikli, hayvanlar üzerinde deney yapmayan, sadece eczanelerde satılan bir şampuan keşfettim.
Fiyat/performans açısından başarılı buldum.
Ecocert sertifikasının ne olduğuna buradan ve buradan ulaşabilirsiniz. 




     Birkaç çeşidin içinden zencefilli ve soya sütlü olanını seçtim. Tamamen organik olduğu için saç derisindeki yaraları iyileştirme, kepeklenme yapmama, sebumu(yağı) dengeleme, kaşıntı yapmama, saç derisini besleme ve nefes almasını sağlama, dökülme sorununa yardımcı olma gibi vaadleri var ve hepsini hakkıyla yerine getiriyor. Bana göre iki tane eksi yanı var. Birincisi; fiyatının ortalama şampuan fiyatına göre yüksek olması, ikincisi; tamamen organik olduğu için normal şampuan gibi köpürmemesi. Yine de diğer şampuanların zararları yanında bu olumsuzluklar küçük kalıyor. Şampuan epey keskin zencefil kokuyor, kuruduktan sonra gidiyor. Koku konusunda hassassanız, koklayıp almanızı tavsiye ederim. Şahsen ben; bitince kesinlikle almayı düşünüyorum. Bu sefer de limon özlü olanını denemek istiyorum. Bana göre puanı 10 üzerinden 9. Şampuanın ücreti 80 TL olup, sadece belirli eczanelerden temin edebilirsiniz.



     
Siz hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Bir şampuandan beklentileriniz neler? Hiç organik şampuan denediniz mi?

    Hamadi Organics internet adresine buradan, facebook adresine buradan ulaşabilirsiniz.

    
 Facebook: Hayatın Pusulası



Bu ürünler tamamen kendi imkanımla alınmış olup reklam değildir, sponsor tarafından gönderilmemiştir. Bu yazıda %100 kendi görüşlerim paylaşılmıştır.


Gerçekten güzel ve bigilendirici bir yazı olmuş. Özellikle organik şampuan arayışında olanlara yardımcı olur. Bana sadece fiyatı biraz yüksek geldi ama piyasada organik adı altında o kadar saçma fiyatlara satılan şampuanlar var ki bunun sertifikası bile var. Ama hiç bir yan etkisi olmayan kanser riski olmadan kullanılacak bir üründe bunu hakediyor.
Sevgiler

4 yorum:

  1. Selam :)
    Yeni bir etkinlik başlattım. Aslında tam olarak etkinlik denemez. Yine de katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/yeni-bir-etkinlik-kardes-bloglara-hazr.html

    YanıtlaSil
  2. harika bir post. canım hamilelik nasıl geçiyor? umarım bebişini güzelce kucağına alırsın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım mide bulantıları devam inşallah canım sağlıkla dünyaya gelir sağol

      Sil
  3. özel :şekerciğim http://jaleceanne.blogspot.com.tr/ de 10 kişiye cilt bakımı hediyesi var çıkarsa hediye de edebiliyorsun :) belki ilgini çeker

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.