12 Mayıs 2014

Mim- Siz Hiç?

Sevgili Mehtap beni mimlemiş çok değişik bir mim insanın farklılıklarıyla yüzleşmesi gibi birşey bakalım benim hiçlerim nelermiş

Siz hiç solak olduğunuz için sen normal değilsin diye dalga geçildiniz mi ?

Siz hiç tekvando kursuna gittiniz mi ?


Siz hiç ailenizin maddi sıkıntısı var diye evinizin dibindeki mezuniyet partisine gidemediğiniz oldu mu ?

Siz hiç aşık oldunuz mu ?

Siz hiç sevgiliniz için ailenizi karşınıza aldınız mı ?

Siz hiç ilk sevgilinizle evlendiniz mi ?

Siz hiç sevgilinizin eski sevgilisi tarafından defalarca rahatsız edildiniz mi ?

Siz hiç mahkeme salonunda bulundunuz mu ?

Siz hiç ceza evine ziyarete gittiniz mi ?

Siz hiç normal doğum yaptınız mı ?

Siz hiç sıkıntıdan patlayacakmış gibi hissettiniz mi ?

Siz hiç yayınınıza yorum yapılınca sevindiniz mi ?

Benim hiçlerim böyleydi bende yapmak isteyenleri mimliyorum.

3 yorum:

  1. :)) Ne güzel yazmışsın. Küçükken tekvandoya gitmek istedim ama yakın çevrede kızların gittiği bir yer yoktu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ortaokuldayken atıldığım maceraydı 3 kız gitmiştik yeşil kuşakta bıraktm :)

      Sil
  2. Bende seni tagledim :))
    http://www.morhastasi.com/2014/05/tag-sadece-bir-kelime.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.