18 Mayıs 2014

Halimi SOrMa

Birkaç gündür yazı yazmıyorum bloga. Yazamama sendromu bende de başladı. Halim yok yazacak birşey bulamıyorum. Soma faciasıyla birlikte iyice soğudum diyebilirim. Neden ? İnsanlarımızın iki yüzlülüğü yüzünden. Neden ? Bana dokunmayan yılan bin yaşasın felsefesinden. Neden ? İnsan hayatına değer verilmediği yüzünden. Geçen sene bu zamanlar bu blogda direniş var bu durum geçene kadar makyaj paylaşamam diyenler nerdesiniz . Gezi parkı için her gün propoganda yapanlar nerdesiniz. Ağaçlar için gösterdiğiniz çabayı şimdi Soma için neden göstermiyorsunuz. Her gün yayın yapın demiyorum sokaklara dökülüp her yeri yakın yıkın demiyorum zaten gezi olaylarındada çok saçmaydı ağacı koruyalım derken herşeye zarar vermek durakları yakmak ama kısacık bir cümle Başımız sağolsun diyemediniz diyemiyorsunuz. Neden ? Çünkü işçi çocuğu değilsiniz çünkü yokluk nedir bilmediniz çünkü belki içten içe durumu iyi olmayanlarla dalga geçtiniz. İşte ülkemizde durum bu önemli olan insan hayatı değil cebe giren para yazık çok yazık...

1 yorum:

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.