9 Nisan 2014

Pardon Aradığınızı Buldunuz mu ?



Bloglarda aranan kelimeler yazısı okumayı hep sevmişimdir. O zamanlar yeni olduğum için fazla kayıtlarım olmuyordu bende bakmıyordum. Aklıma geldi bir bakayım dedim bir de ne göreyim hadi hep birlikte bakalım:



Makyaj blogspot : Buyrun benim burada ağırlıklı olarak makyaj konuşulur :)
Lekeleri kapatan kremler : Ben bulsam yapışıcam bir daha asla bırakmicam
2014 gündelik saç modelleri : Pratik olacak o
2014 saç modelleri : Ben 2014 yazmamıştım nasıl çıktı anlamadım
Askılı gelinlikler : ???
Aylaynır nasıl çekilir: Yurdum insanı işte 
Avon absolute pembe rujlar: Bendeki rengi şefali ama :)
Avon infinitize maskara kullanan: Parmak kaldırıyorum öğretmenim :)
Emily dudak kalemi yorumları: Buradan buyrun lütfen
Essence 16h fondöten: Kullandım memnunum
Blogspot yenge resimleri: Ya bunu arayan nasıl bi kafada anlamadım kim yenge resmi arar anlamadım daha önce küçük yenge iş başında diye bir yayın yapmıştım üstteki 'hayat' kategorisinden bulabilirsiniz :)
Essence love letters seisi: Heyecanla bekledim almaya gittiğimde yoktu bir daha Gratise yolum düşmedi şans işte
Dudak büzen kızlar: Yok canım burda + 18 içerik yok

8 yorum:

  1. Blogda aranan kelimeler de enterasanmış :)

    YanıtlaSil
  2. Hahha cok komik seyler oluyor gercekten, blogspot yenge resimleri nedir :D

    YanıtlaSil
  3. Haha çok iyi bunlar ya ,bende bayılarak okuyorum kendiminkileri bazen çok ilginç şeyler oluyor hoşuma gidiyor okuması :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede en ilginci dudak büzen kızlar o ne ya :)

      Sil
  4. Hahahahha ya harikasın Melike ya:) yenge resimleri de nedir ya arada yap boyle cok guzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım bende gece gece çok güldüm ona devamı gelir artık :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.