7 Nisan 2014

Misafir Kalem--- Prensesin Fısıltıları '5 Ürünle 5 Dakikada Makyaj'

Merhabalar Misafir Kalemin ikinci konuk yazarı Prensesin Fısıltıları. Bize sadece 5 ürünle yapılan bir makyajı anlatacak. Ben okurken çok keyif aldım sizinde bu pratik makyajı seveceğinizi tahmin ediyorum. Bakalım Prensesin Fısıltıları blogunun prenses sahibesi Eylül bize nasıl bir makyaj yapmış.



Herkese merhaba
Ben Eylül ve Prensesin Fısıltıları adlı makyaj blogunun sahibesiyim. Sevgili Makyajlı Yorum blogunun nazik sahibesi Melike 'nin Misafir Kalem etkinliğinin bu haftaki konuğu benim ve bu güzel bloga misafir olmaktan dolayı çok mutluyum. Blogumu ayrıca ziyaret etmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli.Gelelim yazımıza.Post konusu bulmak hele de konuk yazarsan çok zor oluyor.Ben de bol fotoğraflı hem pratik hem zevkli sadece 5 ürünle makyaj postu hazırlamaya karar verdim.Sadece gördüğünüz ürünlerle 5 dakikada 5 ürünle nasıl makyaj yapmışım bakalım.




Makyajsız halim budur efendim.Fotograflarda hiçbir oynama ya da filtre yok ki daha doğal olsun.Yuzumde bolca renk düzensizliği sivilce lekeleri var.Ancak yine de tam kapatıcılık veren ürünlerle cildimi yormak istemediğimden hafif ve kapatıcılığı az olan Balm Shelter renkli nemlendiriciyi seçtim.Hem nemlendiriyor hem de cilt rengimi dengeliyor.


2.adımımız siyah ve kremsi bir göz kalemini gözkapağına gelişi güzel dağıtmak.Ben bunun için en sevdiğim siyah göz kalemim Avon Super Shock u seçtim.Hem kremsi dağıtması kolay hem de inanılmaz kalıcı.Kesinlikle favorim. Daha sonra gözümün etrafını kalemle çerçeveliyorum.Bu işlemi yapmadan hiç bir makyajı tamamlayamam.Bu benim olmazsa olmazım.



Sımdi ise göz makyajını tamamlamak için Maybelline Rocket rimeli kullanıyorum.Bu rimeli seviyorum çünkü simsiyah ve hacim veriyor sevmiyorum çünkü çok zor temizleniyor.Ben yağlı ya da çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisinden sonra bir de üstünden Bioderma Sensibio ile geçiyorum.Diğer gün uyandığımda hala kalıntılarını rahatça görebiliyorum.
Daha sonra ten makyajımda kullandığım Balm Shelter renkli nemlendiriciyı göz altlarımı kapatmakta kullanıyorum.Göz altlarım çok sorunlu değil o yüzden yeterli oluyor.


Simdi ise hem allık hem ruj olarak kullanacağım çok tatlı bir pembe ruj olan Alix Avien 327 nolu rujumu alıyorum elime. Aslında yanağımda ruj kullanmak pek adetim değil ama postu 5 ürünle sınırlandırdığım için biraz çok amaçlı kullanalım ürünlerimizi değil mi? :)



Son olarak ten makyajımı ve göz altı kapatıcımı sabitlemesi için olmazsa olmazım Rimmel London Stay Matte pudranın 005 Silky Beige rengini kullanıyorum.Bildiginiz gibi bu ürünün sadece sabitleme ve parlamayı önleme gibi bir özelliği var yani kapatıcılık beklemeyin.



Ta taaam! Makyajımız bitti. 5 dakikada 5 ürünle pratik bir şekilde hazırlandık.Umarım postumu begenmissinizdir.Ben hazırlarken çok eğlendim.Bana sizlerle buluşma fırsatı verdiği için Sevgili Makyajlı Yorum blogunun sahibesi Melike'ye çok teşekkürler.Beni ayrıca instagramda da takip etmek isterseniz yine prensesinfisiltilari adıyla bulabilirsiniz.

Kesinlikle ben çok beğendim ayrıca rujunun rengine bayıldım. Bu güzel yazıyı hazırladığı için Eylül'e teşekkür ediyorum. Sizde misafir yazar olmak isterseniz sammercem@gmail.com 'a bana mail atmanız yeterli.
Sevgiler


4 yorum:

  1. Çok doğal ve güzel bir makyaj olmuş...Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ben de yaparken çok keyif aldım:)

    YanıtlaSil
  3. Hem pratik hem de güzel bir makyaj :) Emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.