29 Nisan 2014

Misafir Kalem--- Las Chicas Turkey ' Rimmel London Nail Nurse'

Eveet bugün misafir yazarımız Las Chicas Turkey blogunun sahibeleri Ebru ve Selin. Henüz blog dünyasında yeni olmalarına rağmen tam gaz ürün inceleyip gelişiyorlar. Ev yapımı nem maskesi yazılarını okumalısınız. Hep birlikte yazıyı okuyalım.


Herkese merhaba :)
Ben Selin, Las Chicas Turkey blogunun sahibesiyim. Bu gün sizlere Makyajlı Yorum'un konuğu olarak Rimmel London'ın Nail Nurse 14 günlük tırnak bakım küründen bahsedeceğim. Umarım bu kür hakkında az da olsa bilgiye sahip olabilirsiniz.

Rimmel London ürünleri Watsons mağazalarında satılıyor. Tırnak ürünlerini severek kullanıyorum. Son zamanlarda tırnaklarım fazla güçsüzleşmişti. Sürekli kırılıyor ve üstü soyuluyordu. Aldığım tavsiyeler üzerine Nail Nurse'ü denemeye karar verdim. Ve yazının devamında merakta kalmayın diye şimdiden söylüyorum, işe yaradı :)
Nail Nurse serisinin fiyatı 4.95 TL. Fiyatına göre iyi performans gösterdi. Üstelik sadece 2 haftada. Ama önemli olan benim gibi azim edip düzenli kullanabilmek. 14 gün boyunca tırnaklarınızda hep aynı görüntü olması rahatsız edebilir.


Ben uzun tırnaklarıma uyguladım ilk önce Oldukça zayıftı. Nail Nurse kullanımının üçüncü gününde tırnaklarımdan biri kırıldı maalesef, ve sürdüğüm iki kat nail nurse de soyulmaya başladı. Bunun üzerine temizledim ojeyi, tırnaklarımı olabildiğince kısalttım ve yeniden başladım küre.


Kür 14 gün, ilk gün birinci katı ikinci gün ikinci katı sürüp yedinci güne kadar bekliyorsunuz. Yedinci gün silip aynı işlemleri tekrar ediyorsunuz. Ve bu sürede tırnaklarınız suya ve dış etkenlere karşı koruma altında oluyor. Normalde 14 gün oje kalsa tırnaklarınızda sarama, havasız kalma olur. Lakin Nail Nurse'de bu sorun hiç olmadı benim ellerimde.

On dördüncü günde sildiğinizde gerçekten sertleşmiş tırnaklarınız oluyor. Ben bu sürede tekrar tırnak soyulması yaşamadım. Bu kürden memnun kaldım. Ama kullanımı bu safhada bitirmeyi düşünmüyorum. Her oje kullanımımda tırnağıma baz olarak sürmeyi ve korumayı devam ettirmeyi düşünüyorum.
Kullanmadan önce dikkat etmeniz bir noktayı da söyleyip bitiriyorum. Güçlü formülünden dolayı ojenin tırnak etine değmesi sertleşme yapabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce tırnak diplerinizi yağ ya da krem ile nemlendirin ve öyle uygulayın. Umarım tırnak problemlerine karşı ufak da olsa bir yarar sağlayacak ürünle tanışmış olmaktan memnun kalırsınız.
Diğer yazılarım için ben de bloguma ziyarete beklerim. Beni misafir kalem olarak kabul eden Makyajlı Yorum'a çok teşekkür ederim. :) 

Ben Las Chicas Turkey'e teşekkür ediyorum bu faydalı ürünü bizimle paylaştığı için. Benim genelde tırnaklarım güçlüdür kolay kolay kırılmaz ama bahar temizliğinden dolayı çok fazla deterjana maruz kalınca haliyle tırnaklar inceliyorlar bende bu gibi durumlarda elimin altında bulunduracağım bir ürün.
Sevgiler

1 yorum:

  1. tamda aradığım üründü teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.