15 Nisan 2014

Misafir Kalem--- Artemis Tanrıça ' Favori Nemlendiricilerim'

 Gecikmeli misafir kalem yazı dizisinden merhaba. Yazarımızın internetinde sorun olduğu için yazısını dün gece göndermek zorunda kaldı olsun problem değil burada devlet dairesi değiliz ya :) Bugün ki konuğum Artemis Tanrıça kendisi eski blogger yazmayı özlediği için konuğum belkide bu yazıdan sonra geri döner. Geri dön blog yazmaya Artemis :)


Herkese merhaba :) Ben Artemis ^^

Bugün misafir olarak sizlere 2014 kış mevsiminde kullandığım favori nemlendiricilerimden bahsetmek istiyorum :) Birazdan göreceğiniz ürünler benim için olmazsa olmaz ürünler ^^ Kesinlikle tavsiye ederim..



Öncelikle Clinique ürünlerimle bu yıl tanışma fırsatım oldu ikisi de deneme ürünü olmasına rağmen yaklaşık 2 ay gittiler ^^ Denedim bayıldım ve mutlaka tam boylarında gözüm var..


 

Clinique dramatically different moisturizing lotion kuru ve normal ciltler için uygun olduğunu düşünüyorum cilde harika bi yumuşaklık ve sağlıklı bir ışıltı veriyor ee tabi bir de nem veriyor :) Yağlı cilt için jel yapıda olanı da bir seçenek ama henüz denemedim.. Öncelikle bu losyonu kullanıp hemen ardından clinique superdefense spf 20 daily defense moisturizer yağlı ciltler için olan nemlendiriciyi tercih ediyorum ^^ Sonuç harika.. 

Cilt üzerinde her hangi bir ağırlık yapmıyorlar hemen emiliyorlar sağlıklı neme doğmuş bi cilte sahip oluyorum sadece 2 dakika içinde ^^


Hemen sonra Blistex limonlu ve böğürtlenli olan dudak nemlendiricisini kullanıyorum.. Şunu söylemeliyim ki kesinlikle dudak nemlendiricileri olmadan olmaz :D Benim için bu böyle ^^ Dudağımı kuru hissetmeye dayanamıyorum.. Sürekli kullanıyorum ve en en en favorim işte bu ürün oldu.. Hem sevdiğim 2 aromayı içermesi hemde verdiği hem o dudaklara bıraktığı tat ^^ Evet tadına baktım :D


Ve ve ve işte yıldızımız Dalan D'olive. Uygun fiyatıyla 75 kuruş ^^ Ellerim için kullandığım tek ürün 4-5 paket yedeğim bile var çünkü çok ucuz gördüğüm yerde kapıyorum.. Haftada 1 tane bitiriyorum.. Verdiği nem inanılmaz yağlı his bırakmıyor hemen emiliyor ve yumuşacık pamuk gibi yapıyor ellerimi.. Denemeyen var mı? Bence deneyin ^^


Yazının sonuna gelmiş bulunmaktayız ben 2014 kış aylarında ki favori nemlendiricilerim bunlardı ^^ Normalde yağlı ama kış aylarında normal hatta kuru sayılabilecek bir cilt yapım olduğunu da eklemek isterim ^^

Makyajlı yorum blog sahibesine çok çok teşekkür ederim ^^ Sizin favori nemlendiricileriniz neler?

Yazımız böyleydi Artemis Tanrıçaya teşekkür ediyorum. Diğer yazıları okumak için buraya tık.

2 yorum:

  1. Clinique ürünlerini ben de denemeyi çok isterim :) Güle güle kullan ürünlerini :))

    YanıtlaSil
  2. Dalan d'olive kremini bende çok seviyorum yapısı gerçekten çoğu kreme taş çıkarır:)
    Bu arada bende bloğuma beklerim canım
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.