4 Nisan 2014

Gfc Listemizden Takip ettiğimiz Blogları Silme Çözümü



Gfc bozulunca çoğu siteyi takibe alamaz olmuştum. Blog deposunun çok güzel bir yöntemi vardı fakat 300 blog sınırındaysanız takibe alsanızda listenize eklenmiyordu. 'Ekle' den url kopyala yapıştır yaptığımda 300 sınırına takıldığım için önce diğer bloglardan vazgeçin diyordu. Şimdi Gfc düzeldi silmek istediğimiz blogları sayfalarından oturum açarak silebiliriz. Ama benim anlatmak istediğim çoğu 1 yıl yada daha öncesinden yazmayı bırakmış, blogunu silmiş olanların gfc butonunu göremediğim için silemiyordum. Şimdi fotoğraflarla adım adım nasıl sileceğimizi görelim.


Kumanda panelimizden işaretli dişliye tıklıyoruz.


 Böyle bir sayfa açılacak burada tüm takip ettiğimiz bloglar var. Listemde 461 blog var. Listede blogların linklerine tıklayarak hangisi silinmiş hangisi artık bırakmış öğrenebiliyoruz. Linkin üstüne gelip sağ tık-bağlantıyı yeni sekmede aç yaparsak daha hızlı bir şekilde bakabilirsiniz. Aksi taktirde sayfanızı her seferinde geri almak zorunda kalırsınız.

 Gulzuzer adlı blogcu blogunu silmiş. İşaretli Ayarları tıklıyoruz.

 Böyle sayfa çıkacak işaretli yere tıklıyoruz. Karşımıza tekrar izlemeyi durdur sorusu çıkacak onayladığımızda listemizden silinmiş oluyor.
Umarım anlatabilmişimdir.
Sevgiler.

9 yorum:

  1. Cok iyi oldu anlattiginiz bn de bunu ariyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduydam ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Merhaba :)
    kesinlikle çok faydalı oldu, ben hiç çözümü yok diye düşünmüştüm ki imdadımıza yetiştin :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çok mutlu oldum :)

      Sil
  3. ühüüüü bende maalesef isteğiniz gerçekleştirilemedi zımbırtısı çıkıyor:( buarada blog tasarımını kime yaptırdııııın bende istiyoruuuuum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de öyle diyordu sonra düzeldi sendede düzelir blog tasarımını beğenmene sevindim canım kendim yaptım :) bu işlerden pek anlamam ama oldu işte :)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık öyle güzel anlatmışsınız ki çok sıkılmıştım bazı bloglardan ve silememekten! :):)

    YanıtlaSil
  5. http://mutfaktakisen.blogspot.com.tr/2014/03/bende-size-ait-bir-seyler-var.html Blogumdaki çekilişe katılırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.