16 Nisan 2014

Cecile Oje No 16

Merhabalar bugün sizlere geçenlerde aldığım ojemi tanıtacağım. Cecile No 16. Oldukça yoğun yapılı fakat bu yoğun yapısına rağmen tek katta opaklık sağlamıyor. İkinci katta tamamen opaklık sağlıyor. Böyle yoğun yapılı ojeler çabuk bozuluyor gözlemlediğim kadarıyla. Kuruması Golden Rose'dan biraz daha uzun diyebilirim. Ellerini aşırı yıkayan bir insan olarak bana sadece 1,5 gün dayanıyor uçlardan hemen soyulmaya başlıyor.




Siyah oje kullanmayı seviyorum sürdüğüm zaman ellerim daha beyaz görünüyor sanki :) Bazende sadece siyah tamamlıyor kombinimi :)





Siz dana önce Cecile ojeleri denediniz mi ? Siyah oje hakkında ne düşünüyorsunuz ?

4 yorum:

  1. Güzel olmuş ama siyah oje ama siyah ojeyi sürmekte,silmekte sorun oluyor :) Ben geçende ilk defa denemiştim fena değildi ama kokusu çok kötü...Bende hemen soyulma yapmadı canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elim sudan çıkmadığı için çoğu oje uçlardan soyulmaya başlıyor ben oje sürerken çoğu kez şeffaf parlatıcı kullanıyorum o zaman tırnaklarda iz yapmıyor sende dene :)

      Sil
  2. ojelerinizi silme işleminden önce tırnak ve tırnak kenarlarınızı kremlerseniz, siyah kırmızı gibi kenarlara dağılıp iz bırakan ojelerin iz bırakmadığını göreceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikirmiş bende şeffaf oje sürüyorum tırnaklarımda leke kalmıyor ama tırnak etlerime bulaşıyor bunu denicem teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.