19 Nisan 2014

Bitenler #1

Herkese merhabalar. İlk bitenler yazım olacak bitenleri sürekli attığım için bu yazıyı yazamıyordum. Her seferinde unutmayayım diyorum ama unutuyorum bu sefer bir poşet hazırladım bitenleri ona koydum :) Bakalım neler bitirmişim


Öncelikle fotoğraf kalitesi için özür diliyorum her ne kadar iyileştirmeye çalışsam da olmadı akşam çekimi.
  1. Pantene Normal-Kalın telli saçlar için onarıcı şampuan : Öncelikle hoş kokulu bir şampuan. Boyalı kalın telli saçlarımı biraz yumuşattı. Fakat saçlarım bununla daha hızlı yağlandı ve onarıcı etkisini görmedim hatta kırıklarım çoğaldı. Bir daha alınmayacak.
  2. Pantene Normal-Kalın telli saçlar için onarıcı bakım kremi : Bu da şampuanıyla aynı kokuya sahip saçları ortalama yumuşatan bir krem. Yine onarıcı etkisi yok bir daha alınmayacak.
  3. Garnier Saf ve Temiz 3'ü bir arada temizleyici : Bunu peeling ve temizleyici olarak çok sevdim yazısı burada. Yerini yine Garnier kırmızı meyve gücü aldı. Bunuda tekrar aldım peeling etkisi için. Tekrar tekrar alacağım bir ürün.
  4. Duru Shine Saphire Duş Jeli : Değişik bir kokusu var çiçeksi gibi ama değil meyveli hiç değil. İçinde minik minik simler var duştayken cildiniz parlıyor. Tabi duştan çıkınca parlaklık geçiyor. Cildi germeden temizliyor. Yerini Avon kremsi duş jeli aldı.
  5. Isana Gelincikli Duş Jeli : Hoş kokulu fakat kokusu çok hafif yaza daha uygun. Yine cildi germeden temizleyen bir duş jeli ama köpürtmek için ürünü faza almanız gerek.
  6. Playboy Play It Lovenly Deodorant : Almanya'dan gelen ganimetler arasındaydı. Kokusu bana ağır geldi bir deodorant için. Ağır kokuları fazla kullanamıyorum migrenimi tetikliyor.
  7. Oriflame Silk Beauty Luxury Velvet Edition El Kremi : Nemlendirmesi gayet iyi olan bu el kreminin kokusunu hiç ama hiç sevmedim. Kokusu bana çok ağır geldi bazı günler migrenimi tetikledi. Etrafımdakilere bayramda şeker ikram eder gibi krem ikram ettim beğendiysen verim diyorum kimsede almıyor. Bir daha asla alınmayak. Katologda varmı hala bilmiyorum.
  8. Avon Care Salatalık ve Yeşil Çay özlü Matlaştıran Nemlendirici Krem : Bu kremden nefret ediyorum adını bile duymak istemiyorum yağlı ciltler için olan krem nasıl sivilce yapar. Hemde büyük ve ağrılı ve hepside leke bıraktı. Resmen kabusum oldu. Bitmeden çöpe gitti.
  9. Avon Color Trend Allı {Hot Pink} : Mavi alt tonlu bir pembe. Kutusunda ışıltılı duran fakat ciltte mat duran bir allık. Pigment olarak orta derece diyebilirim. Maalesef elimden düşüp kırıldı yani bitirmedim. Yenisi alınacak.
  10. Essence Stay Natural Kapatıcı : Yazısı burada. Yine sevemediğim bir ürün. Çok çabuk bitti ayrıca. Bir daha alınmayacak.
  11. Essence Longlastig Asansörlü göz kalemi : Yumuşak sürümlü aşırı sıcaklarda ne olur bilmem ama akma yapmayan rengini hemen veren göz kalemi. Tek eksisi çabuk bitmesi diyebilirim. Tekrar alınacak.
  12. Maybelline Master Precise Eyeliner : Yazısı burda.Çok da memnun değildim orta derece diyelim. Bu tarz kalem eyeliner lar çabuk bitiyor. Bir daha alınmayacak.
  13. Flormar Şeffaf Oje : Ojelerimden önce sürüyorum base coat görevi görüyor bir nevi.
  14. Flormar Siyah Oje : Yerini Cecile aldı.
Benim bitenlerim bu kadardı. Siz bunları kullandınız mı ? Kullandıysanız benimle aynı fikirde misiniz ?

7 yorum:

  1. Bende de Avon Color Trend Hot Pink allık var ama pek kullanmıyorum.Bu yüzden de bitecek gibi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben düşürmeseydim bana da uzun süre giderdi işte sakarlık :)

      Sil
  2. İlk bitenlerin hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Garnier'in peelingi benim de vazgecilmezim bittikce alirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle canım peeling etkisi çok güzel

      Sil
  4. Canım mimledim seni ;) http://www.duygugoker.blogspot.com.tr/2014/06/mimlendim-mim-oldum.html
    Bilgin olsun; kocaman öptüm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.