31 Mart 2014

Misafir Kalem -- Biraz Makyaj Biraz Bakım ' The Balm Ürünlerim'

Misafir kalem etkinliğimden herkese merhaba! Her pazartesi bir konuk ağırlayacağımı burada açıklamıştım. İlk konuğum Biraz Makyaj Biraz Bakım blogunun bakımlı sahibesi Neslihan. Bu keyifli yazı için ona teşekkür ederim ve hep birlikte okumaya başlayalım.
Merhaba
Bugün, birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr blogunun yazarı olarak, sevgili Makyajlı Yorum’un misafiriyim. Blog yazarlığı konusunda çok yeni sayılırım. Bu fırsatı bana verdiği için Makyajlı Yorum’a teşekkür ediyorum.




Sizin için The Balm ürünleriyle ilgili bol fotoğraflı bir yazı hazırladım.
The Balm ürünlerinin büyük hayranıyım. Ambalaj tasarımının güzelliği, ürünlerin paraben içermemesi, kalitesi, özellikle %40 - %50 indirim dönemindeki uygun fiyatı The Balm ürünlerini en azından benim açımdan çok çekici kılıyor.

Powder to the People Pudra fırçası, kılları biraz sert. Ama uygulama açısından sevdiğim bir fırça. Çoğu zaman pudra uygulamak için kullanıyorum ama yanlardan biraz bastırıp allık fırçası olarak kullandığım da oluyor. Fiyatı 30 tl. Bu fiyata daha iyi fırçalar satın alabilirsiniz bence.
Blend a Hand Fondöten fırçası, genelde kapatıcı için kullandığım bir fırça. Sivri yapısı sayesinde burun çevresinde daha iyi performans sağlıyor. Tasarımı diğer The Balm ürünleri gibi çok hoş. Fiyat 30 tl ve yine bu fiyata daha iyi performans alabileceğiniz fırçalar satın alabilirsiniz.
Give Crease a Change, bir tarafı yassı bir uygulama fırçası, diğer tarafı karıştırma fırçası. Çok çok başarılı bir fırça bence. İki tarafı da çok yumuşak. Fiyatı 25 – 30 tl civarı. Verdiğiniz paranın karşılığını veriyor size bu fırça. Far fırçasına ihtiyacınız varsa kesinlikle bir şans vermelisiniz.
Hot Mama Allık, şeftali ve pembe tonları arasında ışıltı bir allık. Nars’ın çok fazla ses getiren allığı Orgasm’a dupe olarak gösteriliyor. Kalıcılığı bir Instain değil ama idare edecek seviyede. Fiyatı 30 tl. The Balm ürünlerine olan aşkım sebebiyle tavsiye edebileceğim bir allık.
Sexy Mama, The Balm’ın transparan pudrası. Maalesef karma bir cilde sahibim ve parlama problemi yaşıyorum. Bu sebepten makyajımı pudra ile sabitleme ihtiyacı hissediyorum. Bu konuda da Sexy Mama en büyük yardımcım. Ayrıntılı yazısını blogumda yazmıştım. http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/2014/02/the-balm-sexy-mama.html
Bahama Mama. Birçok kişi gibi benim de kontür amaçlı kullandığım bir bronzer. Matlığı ve renk yoğunluğu sayesinde kontür için daha ideal kullanım sağlıyor. Bahama Mama ve kontür konusunda ayrıntılı bir yazı yayınlayacağım kendi blogumda. Yazının fazla uzun olmaması ve sıkılmamanız fazla ayrıntıya girmek istemiyorum burda.
Instain Swiss Dot Allık. Renk yoğunluğu, kalıcılığı, indirim zamanında fiyatı, bence her şeyiyle mükemmel bir allık. Elimde sadece bu var. Ama Anneler günü indirimlerinde diğer renklerini de almayı planlıyorum. Fiyatı indirimsiz 30 tl.
Mary Lou Manizer Aydınlatıcı. The Balm’ın en mükemmel ürünü bu bence. Göz pınarlarını, elmacık kemiklerini, dudak üstünü aydınlatmak için kullanabilirsiniz. Ayrıntılı yazısı için, http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/2014/02/the-balm-mary-lou-manizer.html
The Balm Concealer, çok yoğun kapatıcılığa bir concealer. Göz altlarınız problemliyse sizin için ideal bir ürün. Ben gözenek problemi yaşadığım için burun bölgemde kullanıyorum sadece.
Mia Moore Ruj, The Balm’ın en iddialı kırmızı ruju. Rengi çok mükemmel ama dudağı çok fazla kurutuyor. Ayrıntılı yazısı http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/2014/03/the-balm-girls-lipstick-mia-moore-ve.html
Balm Shelter. Favori renkli nemlendiricim diyebilirim. Bittikçe yenileyeceğim bir ürün. Orta kapatıcılığa sahip. SPF 18 içeriyor. Ayrıca 64 ml ve çok bereketli bir ürün.
Stainiac, hem allık hem de lipgloss olarak kullanılabilecek bir ürün. Benefit’in Benetitn’i gibi. Seyahat çantamda ya da bir arkadaşımın evinde kalacağımda yanımda mutlaka bulundurduğum pratik bir ürün. 16 ya da 20 tl olması lazım fiyatı. Allık olarak daha çok kullanıyorum
Put A Lid On It far bazı. Mükemmel bir baz. Sürdüğüm ürünlerin bozulmadan saatlerce kalmasını sağlıyor. Ayrıntılı yazısı için http://birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr/2014/03/the-balm-put-lid-on-it-goz-baz.html

Balm Jovi makyaj paleti. Aldığım ilk The Balm ürünü. Bu palet sayesinde aşık oldum The Balm’a diyebilirim. 12 tane far, 1 allık, 1 aydınlatıcı, 2 adet de ruj var içerisinde. Ben tatile gideceğim için satın almıştım, tatilde hiç kullanmasam da. Fiyatı 60 tl. İndirim zamanlarını beklerseniz bence şans vermeniz gereken bir ürün.
Umarım beğenmişsinizdir yazımı. Benim bloguma da göz atmayı unutmayın. birazmakyajbirazbakim.blogspot.com.tr

4 yorum:

  1. Cok guzel detayli bi yazi olmus :) hafif kapaticilik seven biri olarak balm shelteri denicem ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin canım. Yaz için ideal bir ürün.Teşekkür ederim bi de . :)

      Sil
  2. Bu bazdan bi türlü alamadım indirimlerde kalmıyor hiç :) Çok guzel bi yazı olmus ellerine saglık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben The Balm ürünleri için sabahın köründe Gratise koşuyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.