27 Mart 2014

Göz makyajım #2

Merhabalar. Bugün çok sık kullandığım göz makyajından bahsedeceğim. Kahve tonları eminim hepimizin sevdiği tonlar. Göze hem renk hemde derinlik kazandırıyor. Hem sade hem de karışık renkli, desenli kıyafetler tercih ettiğimiz zaman kurtarıcı göz makyajımız oluyor.

 Bu makyajımda şu yazımda bahsettiğim P2 farımı kullandım.

 Avon far bazımı uyguladıktan sonra şeftali tonunda ki rengi tüm göz kapağıma uyguladım. Koyu kahve tonunu göz kapağımın katlanma noktasına ve dış kısmına 'V' şeklinde sürdüm. Beyaz ışıltılı rengi de göz pınarıma ve kaş altıma uyguladım. Eyeliner olarak flormar artlinerını kullandım. Gözlerimi siyah göz kalemiyle çerçeveledim. Avon İnfinitize maskarayla tamamladım. Makyajım bu şekildeydi umarı beğenmişsinizdir.


8 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım :) Tam bir günlük makyaj olmuş:)) Abartıdan uzak, sade ve şık görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Cok guzel ve dogal olmus :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş canım ayrıca göz şeklinde çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çoook teşşekür ederim canım yaa ^_^

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ama kaş ve gözde güzel olunca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim o senin güzel görmen :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.