11 Mart 2014

Flormar Pretty Compact P115 Allık

Herkese merhabalar! Bugün severek kullandığım bir allıktan bahsedeceğim.


Flormar Pretty Compact allığı yılbaşından bir kaç gün önce almıştım. Eyeliner alana hediyeydi :) Bende hiç şetali tonunda allık kullanmadığım için denemek istedim. Şeftali ve kahvemsi tonunda iki renkten oluşuyor.
14 gr. kullan kullan bitmez bir allık. İki rengide ışıltılı. Aslında ışıltılı allık sevmesem de bunu çok sevdim çünkü tam kıvamında. Gün ışığında disko topu gibi bir görüntüyle karşılaşmıyorsunuz.
Şeftali tonu cilde sağlıklı ve doğal bir görünüm katıyor. Ayrıca pigmentlide rengini hemen veriyor ve dikkatlice kullanılması gerekiyor.

Kahvemsi renginide bronzer olarak kullanırım demiştim ama mümkün değil. Çünkü rengini yüzde tam veremiyor ve ışıltılı. Bazen far niyetine kullanıyorum. Ama iki rengi birden karıştırıp kullanınca daha bronz bir şeftali tonu elde ediyorum. Kalıcılığıda fena değil gün içerisinde bir kez tazelemek yeterli. Şuan sitesindeki fiyatı 11,90.
Siz bu allığı kullandınız mı, nasıl buldunuz ?
Sevgiler
xxx

4 yorum:

  1. Bende aynı düşünceyle almıştım, fakat ikisininde rengi birbirine çok yakın tende farkedilmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeftali tonunu sevdim hoş duruyor :)

      Sil
  2. Flormar allık konusunda çok başarılı gerçekten ben bu allığın P116 numaralısını kullanıyorum pembeli bronzlu olanını canım çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondada gözüm kaldı :) Onuda alıcam

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.