13 Mart 2014

Flormar Precision Artliner

Merhabalar! Bugün yine bir eyeliner yazısıyla karşınızdayım. Aslında adı artliner çünkü ince fırçasıyla çok şekilli eyeliner lar sürülebiliyor.

Sürekli kalem eyeliner lar kullandığım için bunu ilk kullandığımda zorlandım. Ancak fırça uzunluğu, tutuş şekli alışmamı kolaylaştırdı. Likit olduğu için akışkan yapılı, tek seferde simsiyah rengini veren, kalıcılığı gayet yerinde, akma bulaşma yapmayan bir eyeliner. Ayıca ince fırçasıyla düşük göz kapaklılar için gayet ince hatlar yapılmasını sağlıyor. Hiç mi olumsuz yanı yok derseniz fırçası çok ince olunca çizgiyi kalınlaştırmak ve kuyruğu doldurmak biraz zaman alıyor bunun dışında ben bir olumsuz yan göremedim. Yıl başından önce almıştım fiyatı 9 Tl indirimdeydi yanında da allık hediye yazısı burada. Şuan sitesinde 15 Tl. Bu fiyata alırmısın derseniz açıkcası almam ama böyle indirimde olursa tabiki de alabilirim.

Siz nasıl buldunuz ?


6 yorum:

  1. merhaba, yeni blog açtım dilarapeker123.blogspot.com.tr adresine gelir blogumu takip edersen çok sevinirim canım

    YanıtlaSil
  2. ben de seviyorum bu eyelinerı fiyat performans açısından oldukça harika :)

    YanıtlaSil
  3. Bana ince uçlu eyeliner lazım bu da güzelmiş almayı düşünebilirim :) Ayrıca güzel de çekmişsin güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dene derim ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.