4 Mart 2014

Essence stay natural concealer

Herkese merhabalar! Bugün tanıtacağım ürün hiç memnun kalmadığım bir ürün.

 Bendeki rengi Soft Honey.


Ambalajlanması çok şeker pembe kapak pembe yazılar. Ürün fırçalı ve çevirerek fırçasına ürün geliyor. İnce yapılı göz altlarında ağırlık yapmıyor.

İlk etapta ürün gelsin diye çok fazla çevirmeniz gerekiyor. Bende çevirdim durdum sonra bir baktım çok fazla ürün gelmiş :)
Benim görüşlerime gelecek olursak :
ARTILAR :
  • Az öncede belirttiğim gibi ince yapılı göz altlarında ağırlık yapmıyor.
  • Pudra ile sabitlendiği zaman çizgilere dolmuyor.
  • İçeriğinde A vitamini var.
  • Fiyatı 6,75
EKSİLER :
  • Eğer göz altlarınızda koyu halkalar morluklar varsa bu size göre değil.
  • Koyu kırmızı sivilce lekelerini kapatmıyor. Fondöten üstünden tekrar sürülmesi gerekiyor.
  • Uzun süre kalıcı değil. 3 saat sonra aynaya baktığımda sanki kapatıcı sürülmemiş gibi görünüyor. Uçup gidiyor.
  • Aydınlatıcı görevi var deseler de ben bir aydınlatma göremedim. Belki belli belirsiz gözle çok zor fark edilen bir aydınlatma.
Bence bu kapatıcı sivilce lekeleriniz yoksa yada çok hafif kızarıklık lekeleriniz vara (çok hafif) ve göz altlarınızla ilgili probleminiz yoksa uygun fiyatlı bir kapatıcı arıyorsanız tam size göre.
Benim göz altlarımla ilgili problemim yok o yüzden göz altlarında başarılı buldum ama lekelerim için çok kötü birde kalıcı değil.
 Benim görüşlerim böyle sizde bu kapatıcıdan kullandınız mı yada uygun fiyatlı güzel bir kapatıcı biliyorsanız bana yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.
Sevgiler
xxx

4 yorum:

  1. bende bundan pek memnun kalmamıştım :) İndirimlerden denk gelirseniz loreal true match concelara bakabilirsiniz :)

    takipteyim bana da beklerim :)

    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deneyeceğim ve hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Ben de yazın bir tane bitirdim bu üründen ama çok çabuk bitti sanki:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sık makyaj yapmamama rağmen 1 ayda bitti bir daha alınmayacaklar listesine girdi :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.