14 Mart 2014

Avon Absolute Ruj -- Creamy Melon

Merhabalar! Bugün Avon'un yeni çıkarttığı bir ruja yer vereceğim. Avon'un şimdiye kadar gördüğüm en başarılı ambalajlanmaya sahip bence. Pembe ambalaj şeffaf pembe kapak gel beni sür diyor adeta.


Nemlendirmesi iyi. Fakat eğer kurumuş dudaklara sahipseniz önce peeling sonrada bol nemlendirme öneririm çünkü dudak kusurlarını anında belli eden bir renge sahip. Bazı blog yorumlarında çizgilere dolma yapmıyor deniyor ama ben katılmıyorum hafif çizgilere dolma eğilimi var.



Bu serinin Red Velvet renginin numunesini denemiştim ve çok beğenmiştim ama elimde kırmızı ruj olduğundan bu rengini sipariş verdim pişman değilim ama keşke ikisini birden alsaymışım. Red velvet turuncu-kahve alt tonlu bir kırmız ve creamy melon un tam aksine kusurları belli etmeyen ve çizgilere dolmayan bir renk. Ayrıca Creamy Melon bende en fazla 2 saat kalan parlak bitişli bir ruj. Bazı olumsuz özelliklere rağmen bu ruju sevdim. Rengi de şeftali-mercan-somon diyebilrim.

Siz bu seriden hangi renkleri denediniz ?





3 yorum:

  1. Cok hos bi coral renk, havalar da isiniyoken baharda guzel gider bu tonlar :)

    YanıtlaSil
  2. bu renk tam bana göre :) Ben severim öyle renkleri hemde yazin mükemmel görünür

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.