26 Mart 2014

3 Soru ve Çalıkuşu Mimi

Sevgili Mehtap beni mimlemiş ona çok teşekkür ediyorum ve hemen cevaplamaya başlıyorum.
1- Neden blogunun adı Makyajlı Yorum ?
Aslında blogumun adı url adresimdeki gibiydi zamanla adımın blogumla uyumsuz olduğunu düşünerek isim değişikliğine gittim ve ne olsun diye düşünürken makyajla ilgili bir isim olsun istedim ve birden ...makyaj...yapmak...ııı....yorum... derken makyajlı yorum geldi ve ismim onaylandı.



2- En vazgeçemediğin kitabın ?
John Green Aynı Yıldızın Altında okuduğumda çok etkilenmiştim ve etkisi günlerce sürmüştü. Hazel kanser hastasıdır ve hastalığı ölümcüldür. Destek gurubunda Augustus ile tanışmasıyla hayatı altüst olur. Sonunu söylemiyorum ama sürükleyici bir aşk hikayesi okumanızı tavsiye ederim.









3- Kendinle ilgili 3 doğru 1 yalan (Yalan olanı tahmin edin) ?
Kızımla aramda 19 yaş var.
Plan manyağıyımdır. Hayatımın her saniyesini planlarım.Tuvalet zamanlarını bile :)
Apandisitim ve bademciğim yok.
Elmayı çok severim. Yediğim zaman bütün hepsini yerim sadece sapı kalır elimde onunda tadı güzel olsa yerim :)

Çalıkuşu Mim


Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın. Bakalım neler bulacaksınız ?
Bütün gün sokakta oynayan bir çocuktum. Çocukluk yıllarımı çok verimli geçirdiğimi düşünüyorum. Atarim vardı benden çok babam oynardı :) Ayşegül hikayelerini severdim bir sürü kitabı vardı. En önemliside çocukluğumda masumiyet vardı.

Bende yapmak isteyen herkesi mimliyorum.

2 yorum:

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.