21 Şubat 2014

Yüz Kontürleme Nerden Esinlenildi?

Herkese merhaba! Geçenlerde eşimle birlikte National Geographic belgesel kanalını izlerken hayvanlarda bir şey dikkatimi çekti. Çoğu hayvanın göz altlarından beyaz çizgi, ağız çevresi beyaz, gözlerde çerçece şeklinde siyah çizgi var. Bunu görünce bizim yaptığımız makyaj aklıma geldi. İçimden Rabbim ne güzelde yaratmış bizim makyaj tekniklerimiz hayvanların yüzünde doğal olarak var dedim.
Şu kaplanın güzelliğine bakın.



Puma


Vaşak
Aklıma gelmeyen ama bir çok hayvanda mevcut olan ayrıntılar. Şimdide biz insanlara bakalım.






Siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz? Bana katılıyor musunuz yoksa ben saçmalıyor muyum ??



9 yorum:

  1. Çok doğru bir tespit bence :) Aslında tum varlıklar birbirine benzer özellik taşıyor..

    YanıtlaSil
  2. Bence çok keyifli bir yazı ve düşündürüyor insanı ..
    Aslında doğada ki bir çok şey ne kadar anlamlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bende öyle düşünüyorum.

      Sil
  3. Yazını hem eğlenceli hem de kafa karıştırıcı buldum.. Kafa karıştırıcı olmasının sebebi bunun bir rastlantı olamayacağını düşünmek elbette :) Gerçekten ilginç bir nokta yakalamışsın, tebrikler :)

    İzleyicin oldum, bana da beklerim :) http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim hemen geliyorum

      Sil
  4. Gerçekten dikkatimi çekmeyen bir ayrıntıydı ve çook keyifle okudum yazını :) Vay be dedim insanoğlu bu konuda da hayvanlardan esinlenmiş sanırım :D Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıp yazmamak konusunda çok kararsız kaldım nasıl tepkiler alırım diye ama çok olumlu tepkiler aldım teşekkür ederim size de geliyorum

      Sil
  5. valla doğru, hiç dikkatimi çekmemişti:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.