15 Şubat 2014

Severek Takip Ettiğim Bloglar


Herkesin severek takip ettiği onlardan bir şeyler öğrendiği görüşlerini çok değerli buldukları bloggerlar vardır. Bende sizlere kendimce çok sevdiğim görüşlerini dikkate aldığım ve özgün bulduğum blogları paylaşmak istedim.

Bunlar tecrübeli bloglardı. Gelelim yine severek takip ettiğim bazıları yeni açılan ve geleceği parlak olan bloglara gelelim:

Ayrıca takip ettiğim bir sürü blogger var ama hepsini ayrı ayrı yazmak çok vaktimi alıcak. İsmini yazmadıklarım kırılmasınlar zamanla yazımı güncellemeyi düşünüyorum. Çekilişimle beraber yeni katılanlarda oldu ama daha onlara bakmaya fırsatım olmadı.
Sizin severek takip ettiğiniz ve evet ben bunun yazılarını çok seviyorum samimiyetine güveniyorum dediğiniz bloggerlar varsa bana yazın belki benim keşfetmediğim isimler vardır ve sizin sayenizde daha çok bilgilenebilirim.

12 yorum:

  1. O tecrubeli bloglarin ben de sıkı takipcisiyim! Kendi blogumu da bu postta gorunce cok mutlu oldum, tesekkur ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil canım yazdıklarımın hepsi samimi geleceğin parlak senin ;)

      Sil
    2. Cok cok sagol ben de seni severek takip ediyorum! :*
      Bu arada mimlendin :)
      http://bayanbakimli.blogspot.com.tr/2014/02/eglenceli-mim.html?m=1

      Sil
    3. Gördüm canım bu aralar biraz yoğunum ilk fırsatta cevaplayacağım teşekkürler:)

      Sil
  2. Mesela ben :p :) desteginiz cok guzel sevdiginiz bloggerlar icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek iyidir bende ilk yazmaya başladığımda yorumlarını esirgemeyenler şevklendirenler oldu bende daha aynısını yapmak istiyorum hepsi bu

      Sil
  3. Aaa ben de varım ! :)) Çok teşekkür ederiim yorumların içiin <3

    YanıtlaSil
  4. Ben Çatı katı blogu çok severdim .Pinkfreud var bir de onlardan sonra blog açtım zaten :) Güzel yazı olmus canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatı katını biliyorum ama Pinkfreud bilmiyordum teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Canım benim çok teşekkür ederim beni layik gördüğün için. Ben de seni severek takip ediyorum. Öptüm kocaman :) ben de cogunu takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım ne demek doğru olan bu.

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.