15 Şubat 2014

P2 5-D Star Maskara

Merhabalar. Hafta sonunun ilk gününde bulanık bir havayla uyandık. Gece yağmur yağdı ama fazla değildi yağmura hasret kaldık. Bugün sizlere Türkiye'de olmayan bir markanın maskarasını tanıtacağım. Aslında kararsız kaldım ama Almanya'ya gidebilen ya da giden akrabası olan birinden temin edilebilir. Bana da eşimin yiğeni hediye etti.





Ambalajlaması çok şık. Fırçası görüldüğü gibi ortaya doğru eğimli ve bu rahat bir sürüm sağlıyor ve kauçuk.


  • Kirpikleri tek tek ayırıyor.
  • Topaklanma ve dökülme yapmıyor.
  • Kıvırması güzel.
  • Ama dolgunluk verdiğini söyleyemem.
  • 5-D görüntüsü verdiğini düşünmüyorum :) 
  • Fiyatıda çok uygun 2€ gibi bir fiyatı var.
  • Günlük kullanım için uygun bulduğum bu üründen genel anlamda memnunum. Keşke birazda dolgunluk verseydi.
Siz bu markayı denediniz mi ? Bu markada deneyip sevdiğiniz ürünler varsa bana yorum olarak yazarsanız başka ürünlerinide denemek isterim.

Sevgiler.

6 yorum:

  1. Ilk kez duydum bu markayi, cok guzel uzun gostermis kirpiklerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Almanyada DM lerde satılıyor bende bana gelene kadar bilmiyordum

      Sil
  2. Canım kirpiklerini uzun göstermiş ama sanki biraz uçlarda topaklanma olmuş gibi görünüyor.Genel anlamda bence de güzel rimel.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topaklanma yok fotoğraf kalitem çok düşük ya :)

      Sil
  3. DM nin güneş koruyucusunu kullandım çok memnun kaldım.Madem getirtme şansınız var bir deneyin derim :)
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kenara yazdım denerim :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.