20 Şubat 2014

Mini Alışveriş #Gratis

Merhabalar! Sanki baharı yaşıyoruz bu sene hiç kış görmedim desem yeridir. İhtiyaçlarım doğrultusunda bir alışveriş yaptım. Bu 3 ürünü çok merek ediyordum. Essence in Stay All Day 16h fondöten , Essence mattifying compact pudra ve stay natural concealer ını aldım. 
Fondöten birçok blogger tarafından seviliyordu ama pudra ve kapatıcı konusunda ikiye ayrılmışlardı. Bende kararsız kaldım ama denemekten ne çıkar değil mi? Yazılarını yakında yazacağım. Eve gelir gelmez denedim ilk izlenim olarak üçünüde sevdim ama biraz daha zaman tanımam lazım. Merak edenler için Fondöten 13 Tl Pudra 10,25 Kapatıcı 6,75.

2 yorum:

  1. Fondoteni merak ediyodum ben de, essence garip bir marka bazi urunleri cok basarili bazilari da bi o kadar kotu supriz oluyor aldigin sey:) kullandiktan sonra fondotenin incemesini yazarsan cok sevinirim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bir zamanda yazacağım canım dediğin gibi sürpriz bir marka

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.