11 Şubat 2014

Fardan Krem Allık Yaptım!!

Avon'dan yıllar önce bir far almıştım ama ne kalıcılık nede pigment adına birşey vardı. Geçen günlerde çekmecemi düzenlerken önce atacaktım ama daha sonra birkaç videoda görmüştüm allık yapayım dedim.

ColorTrend in Powder Room Pink rengi.

İyice kazıyıp ezdim sonra biraz fondöten birazda BB krem ekledim azar azar. 

Sonrada tekrar kutusuna koydum.

Böyle renk ortaya çıktı. Fakat fotoğrafta yansıtamadım ama görünenden 2 ton daha koyu. 
Sizin böyle değerlendirdiğiniz ürünleriniz var mı ? 

5 yorum:

  1. aa ilk kez görüyorum süper fikirmiş
    bu fardan bende de var sanırım hiç kullanmadım :)
    atmadıysam deniyim bi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin gerçekten güzel oluyor ve kalıcıda .:)

      Sil
  2. Çok güzel allık olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ben de yapıcam yaa çok iyi fikrniş :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.