26 Şubat 2014

Essence Stay All Day 16h Fondöten

Herkese merhabalar! Sonunda beklediğimiz yağmur geldi. Bugün ki konuğum mini alışveriş yazımda bahsettiğim Essence Stay All Day fondöten. Aldığım günden beri her gün kullandım. Bendeki rengi Soft Beige.




  • Yağlıya dönük karma bir cilt tipim var ve bu ürün cildimde parlama yapmadı.
  • Açık-Buğday tenli olmama ve en açık rengini almama rağmen bir tık koyu geldi.
  • En ilginç nokta ise ben fondötenlerimi hep makyaj süngeriyle uygularım ama bu fondöteni uyguladığımda cildimde turuncumsu durdu. Fırçayla uyguladığımda böyle bir sorunla karşılaşmadım.
  • Ciltte maske gibi durmuyor sürüldükten birkaç dakika sonra ciltle bütünleşiyor.
  • Akma bulaşma yapmadı. Şuan hava soğuk yazın ne olur bilemiyorum.
  • 16 saat kalıcılık vaat ediyor ama ben 16 saat tutmadığım için bilemeyeceğim ama rahat 6 saat bozulmadan kalıyor.
  • Cildimde herhangi bir reaksiyona neden olmadı ki benim cildim hemen sinyal verir.
  • Kapatıcılığı azdan ortaya doğru diyebilirim. Benim cildim çok sorunlu ve lekeli. Ama sizin cildinizde lekelerle ilgili sorununuz yoksa ve ya hafif kızarıklıklarınız varsa kapatıcı uygulamadan kullanabilirsiniz.
  • Fiyat 13 Tl Gratis ve Rossmanlardan alabilirsiniz.

Bakın kolumdaki yanık izini kapattı tamamen olmasa da.

Ekran ayarlarınızla oynamayın benim lekeli cildim bir iki koyu leke hariç diğer kızarıkları kapattı.
Umarım faydalı olmuştur.
Sevgiler
xxx

12 yorum:

  1. Kapatıcılığı fotoğraftan bakınca baya bir kapatmış gibi ama rengi bana da koyu geldi..Tabi daha açık tonları vardır muhtemelen.Akma vs yapmadığını söylüyorsun o halde deneyebilirim.Çünkü benim için en önemlisi akmaması...Tşkler canım verdiğin bu güzel bilgiler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım bendeki rengi en açık olan fotoğrafta çok koyu çıkmış ama gün ışığında bir tık kadar ama kesinlikle akmıyor cilde yapışıyor.

      Sil
    2. Anladım canım o zaman kesinlikle deneyeceğim :)

      Sil
    3. Biraz bronzlastirmis sanirim :)

      Sil
    4. Süngerle uygulanınca böyle oluyor ama fırçada böyle bir sorun olmadı

      Sil
  2. Kapaticiligi baya yuksek duruyo forografta, merak ediyorum ben de bu fondoteni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyata göre bu kapatıcılık çok çok iyi kapatmak istediğim yere pıt pıt uyguluyorum ama benim cildim görüldüğü gibi sorunlu olduğu için daha yüksek kapatıcılık istiyorum

      Sil
  3. Kapatıcı ustune kullandim ilac kullandigim icin cok sivilcem olmasina ragmen basarili

    YanıtlaSil
  4. Nerden satın alcaz bu fondoteni yada satıldığı mağaza varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gratis mağazalarından bulabilirsiniz

      Sil
  5. Merhabalar acaba sizin kullandığınız renk nedir?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.