19 Şubat 2014

Eğlenceli mim

Bayan Bakımlı beni mimlemiş ona çok teşekkür ediyorum biraz geçte olsa cevaplıyorum.
1.İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?
Liseli yıllarımda başlamıştım ona da makyaj denirse = göz kalemi :))
2. Aldığın ilk makyaj malzemesi nedir?
Göz kalemi (alix avien) ardından şeffaf parlatıcı ve şeffaf maskara
3. En sevdiğin renk nedir?
Çoğu rengi severim aslında ama yeşil her zaman için daha ağır basar ama göz makyajımda tercih etmediğim bir renk.
4. Stilini nasıl tanımlarsın?
Sade ve şık diyebilirim. Modayı takip ederim ama sırf moda diye kendime yakışmayan bir şeyi asla alıp giymem.
5. En sık alışveriş yaptığın 3 mağaza?
Lcw, Koton, Collezione
6. Hayatında aldığın en pahalı giysi neydi ve kaça aldın?
Nişanlığımdı. 400 Tl.
7. Hayatın boyunca kullandığın en başarılı kozmetik ürünü hangisidir?
Tek bir marka söyleyemem ama şimdiye kadar kullandığın (bence) en iyi maskara Deborah 24 Ore Absolute maskara bir çok kişi beğenmesede ben çok beğendim unutmayın maskaraların performansı kirpikten kirpiğe değişir.

8. Cilt tipin nedir?
Yağlıya dönük karma
9. Makyaj alışverişine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsun?
İhtiyaçlarıma göre değişiyor kesin bir rakam veremeyeceğim.
10. En çok tercih ettiğin kozmetik mağazası hangisidir?
Gratis,Watsons,Rossman
11. Severek takip ettiğin yabancı makyaj blog/vlog var mı?
Var aslında çok kişi takip ediyorum ama çoğunuda izleyemiruyorum ama en çok ViviannaDoesMakeUp videolarını izlemişim.
12. Makyajda favori markan hangisi?
Bu konuda şıpsevdiyim diyebilirim birine bağlı kalamıyorum. 
13. Bakım rutinin nasıldır?
Kısaca bahsetmek gerekirse Garnier Saf ve Temizle temizledikten sonra Avonun ClearSkin Ferahlatıcı Sıkılaştırıcı Tonik i kullanıyorum yine avon nun salatalıklı matlaştıran nemlendiricisiyle nemlendiriyorum. Haftada bir kere maske yapıyorum.
Bende Ondan Bundan Şundan'ı ve Onyüzmilyonoje'yi mimliyorum. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır :))

2 yorum:

  1. Zevkle okudum ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  2. lise yıllarımız :) makyaja başlama yılları :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.