27 Ocak 2014

Vaseline Cocoa Glow Vücut Kremi



Merhabalar!
Bugün ki inceleyeceğim ürün Vaseline Kakaolu 24 saat besleyici vücut kremi.  Daha önce salatalık özlüsünü kullanıp memnun kalmıştım. Dudak nemlendiricisinin yanında hediye olunca kullanma şansım oldu. 



Vaseline 'nin iddasına göre cildi 24 saat boyunca nemlendiriyor. Saf kakao+ stratys çok katmanlı nemlendirme içerir. Nemi cildin üst orta ve alt katmanlarına yayarak doğal ışıltısını ortaya çıkartır.





Benim düşünceme gelirsek 
Artıları
  • Gerçekten de nemlendirmesi çok iyi ve 24 saat olmasa da uzun bir süre nem ihtiyacını karşılıyor.
  • Sürdüğünüzde dediği gibi bir ışıltı katıyor ama öyle simli değil :) Cildi parlaklaştırıyor.
  • Kokusu da çok hoş.
Eksileri
  • Maalesef cilt tarafından hemen emilmiyor biraz zaman tanımak lazım.
  • Hemen emilmediği için kendisi vücut kremi olmasına rağmen ben sadece el kremi olarak kullanıyorum.
Bunun dışında kremden çok memnunum ama aşırı kuru ciltlerde emilme sorunu yapmayacaktır. Ellerime kazandırdığı ışıltıyı ve kokuyu çok seviyorum.

Siz de bu seriden kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı ?


5 yorum:

  1. Mis gibi kokuyodur şimdi o. Kakao kokulu ürünlere hastayım :)

    YanıtlaSil
  2. işte hep merak ettiğim alıp almamak konusunda kararsız kaldığım ürün :) bu post benim için iyi oldu. kokusunu ve kalıcılığını merak etmiştim. Çok artı bir özelliği yokmuş aslında. Gerci cildim biraz kuru olduğu için deneyebilirim sanırm.

    YanıtlaSil
  3. bende kullanıyorum kokusu çok güzell :) :)

    YanıtlaSil
  4. Cildi kuru ve pul pul olanlar icin cok iyi bi krem tavsiye ederim bende kulaniyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.