29 Ocak 2014

Mim Blogger Buluşması

Ahh! Sevgili Ondan Bundan Şundan Biraz ve Onyüzmilyonoje beni mimlediğini görünce ne kadar da sevindim bu benim ikinci mimim. Çünkü mimlendiğinizde sizi düşünen ve seven insanlar olduğun anlıyorsunuz. 

Blogunuzun Adı ?
Makyaj(lı)Yorum

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?
Adana/Seyhan

Blogger buluşmalarına katıldınız mı?
Maalesef katılmadım burda var mı bilmiyorum.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa katılmak ister misiniz?
İsterim tabiiki de yeni insanlarla tanışmak kaynaşmak güzeldir.

Sizce bir blogger buluşması etkinliği nasıl olmalıdır?
Herkesin rahat olduğu fikir paylaşımında bulunduğu bir etkinlik olmalı.

İlgi alanınız dışındaki bir blogger etkinliğine katılmak ister misiniz?
Bana çook uzak olan konular hariç katılabilirim.

Ben de Bayan Bakımlı'yı mimliyorum.

3 yorum:

  1. Aa tesekkur ederim, sonda adimi gorunce cok sevindim :) ilk firsatta cevaplicam mimi!

    YanıtlaSil
  2. Tabi ki seviliyorsun canım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım bende adanalıyım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.