28 Ocak 2014

Maybelline Master Precise Eyeliner

Merhabalar! Bugün inceleyeceğim ürün yine bir eyeliner. Bana kardeşimin doğum günü hediyesiydi:)

Kalem şeklinde keçe ve ince uçlu bir eyeliner.  İnce ucu sayesinde kalınlığını siz ayarlayabilirsiniz. 


 Eyeliner çekmek zor zanaat bende bazen çok güzel çekiyorum bazende olmuyor.




                   Artıları
  • İnce ucu sayesinde kalınlığı siz ayarlıyorsunuz.
                   Eksileri
  • Maalesef gün içerisinde siyah rengi kayboluyor.
  • Çok geç sabitleniyor.
  • Sürerken bazen eyeliner ucuna ürün fazla geliyor.
Maalesef çokta beğendiğim bir ürün olmadı. Canım kardeşim özür dilerim. Bu arada 13 yaşında belirtmeliyim. Eyelinerım bitince işime yarayan bir hediye almak istemiş güzelde düşünmüş ama böyle olacağını bilemezdi.
Ama eğer acil işiniz yoksa ve dışarda da 2-3 saat vakit geçirecekseniz kullanılabilecek bir ürün.
Kardeşime burdan teşekkür ediyorum. 
Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. Lovely blog.Visit and follow my blog, I will do the same as a return.
    http://sumitrastuff.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de yeni yazisini yazmistim bu urunun tum yazdiklarina katiliyorum ne yazikki tam siyah degil. Ben kalemin ucunu firca olarak kullaniyorum bazi jel eyelinerlarda, guzel oluyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu yazıyı hazırladım yayınlayacaktım baktım sen yayınlayınca biraz bekledim :) önerin niçin teşekkür ederim denicem :)

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.