9 Ocak 2014

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada

Merhabalar bugün sizlere kullandığım temizleyiciden bahsetmek istiyorum. Yaklaşık 3 haftadan beri kullanıyorum bu temizleyiciyi ve artık sizlerle paylaşmanın vakti geldi diye düşünüyorum.


Öncelikle ürün temizleme, peeling ve maske şeklinde kullanabileceğini ve bu üçününde başarılı bir şekilde yapacağını vaat ediyor. Ama ben bir kısmına katılmıyorum.

  • Yapısı oldukça yoğun. İçinde mavi mikrotanecikler var ve mentol etkisi yapıyor.
  •  Cildinizi yıkadığında ferahlatıyor ve temizlendiğini hissediyorsunuz.
  •  Ürünü masaj yaparak kullanırsanız peeling etkisi yaratıyor. Ben hep masaj yaparak kullanıyorum çünkü sorunlu bir cildim var.
  •  Ciltteki yağı başarılı bir şekilde gideriyor ve geç saatlere kadar cildim yağlanmıyor.


Vaat ettiği gibi lekeleri geçirmiyor. Maske özelliğine gelecek olursak tek beğenmediğim özelliği diyebilirim. Çünkü burun çevremde ve alnımda soyulmalara neden oldu. Çok yoğun kıvamlı olduğu için ürünü dağıtmakta zorlanıyorsunuz bu da ürünü aşırı kullanmanıza neden oluyor. Yıkadığınızda yüzünüzden kolaylıkla geçmiyor bu yüzden çok yıkamanız gerek. Bu yüzden maske özelliğini kullanmıyorum.


Temizleyici olarak daha başarılı buluyorum. Sizinde benim gibi karma yada yağlı bir cildiniz varsa korkmadan kullanabilirsiniz. Alırken indirim vardı 7,5 TL gibi bir fiyat ödemiştim.

 Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.