14 Ocak 2014

Essence Stays No Matter What Waterproof Eyeliner Pen


Bugün bir süre önce aldığım eyeliner dan bahsedeceğim. Kendisinden memnun muyum açıkcası tam karar veremedim. Aslında böyle kalem eyeliner lar kullanım açısından oldukça kolay. Yeni başlayanlar için birebir diye düşünüyorum.


 Keçe uçlu orta kalınlıkta. Bunların sevmediğim tarafı zamanla uç kısmının yumuşaması. 

Fotoğrafta bulanık çıkmış biraz ama simsiyah. Bitişi tamamen mat diyemem. Sürdükten sonra kuruması biraz sürüyor. Elime denedikten sonra sildim ancak altında izi kaldı onu temizlemek sorun. Waterproof özelliği bu olsa gerek izi zor çıkıyor.
Ben bunu makyaja yeni başlayanlar için öneriyorum bir de işim çok aceleyse kullanıyorum. Gratis ve Rossmanlardan bulabileceğiniz eyeliner oldulça uygun fiyatlı ben 9.5 TL almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.