19 Ocak 2014

Emily Long Lasting Dudak Kalemi 207

Merhabalar! Bugün ki konuğum Emily dudak kalemi 207. Daha önce bloglarda okuyup merak etmiştim ama herkes bu kalemler hakkında farklı düşüncelere sahip. Genel olarak herkes memnun ama yapı ve kalıcılıkları hakkında farklı düşüncelere sahip. Bende bir kısmına katılıyorum bir kısmına katılmıyorum.

  • Bende ki rengi kıpkırmızı bir renk. Sert değil fakat aşırı yumuşak ta değil. Tespit ettiğim kadarıyla renklerin sertlikleri farklı 205 numaralı renk buna göre daha sert  bir yapıya sahip.
  • Gün içinde yemek yemediğiniz sürece sizi günün sonuna kadar kurtarıyor gerçekten çok kalıcı.
  • Tek olumsuz yanı dudakları biraz kurutması bunun içinde altına nemlendirici sürülmesi gerek.
  • Çok uygun fiyatlı 1,75 TL. Fiyat ve performans karşılaştırınca gerçekten insan şaşırıyor.


Eğer daha denemediyseniz size şiddetle tavsiye ediyorum mutlaka kullanın pişman olmazsınız.

6 yorum:

  1. Dudak kalemi kullanma alışkanlığım yok ama rengi çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende bunları ruj niyetine kullanıyorum sende dene pişman olmazsın

      Sil
  2. Almıştım da ucu kırıldı.kaldı öylece,açıyorum kırılıyor. :( İnat ettim atmadım ama hala duruyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bu da kırılıyor ucu yumuşak olduğu için o yüzden çok dikkatli açıyorum. Bi de kalem yere düştüyse içten kırılmış olabilir.

      Sil
  3. Bu kalemin yapısı, kalıcılığı çok iyi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.