18 Ocak 2014

Avon Far Bazı




Merhabalar daha önceki şu yazımda söz verdiğim gibi bugün far bazını tanıtacağım.  Günlük hayatımda far kullanan biri değildim. Ama bu bazla birlikte far kullanmaya başladım. Nasıl mı derseniz göz kapaklarım yağlı olduğu için far sürdüğümde çizgi halinde toplanıyordu. Bu yüzden far kullanmayı sevmiyordum, kullanmadığım için pahalı bazlar da almaya gerek yoktu. Avon da baz çıkarınca denemek istedim. İyiki de denemişim.

Görüldüğü gibi nerdeyse dibini görmek üzereyim. Gelelim özelliklerine. Cam kavanoz içinde olan baz çok yumuşak kremsi bir yapısı var. Sürdüğünüz anda göz kapaklarına sabitleniyor ve çok az aydınlık veriyor. Üzerine sürdüğünüz farın rengi daha canlı oluyor ve topaklanma yapmıyor.

Bende ki rengi light beige. 

Fotoğrafta fark nasılda ortada. 5 saate kadar kalıcılığı var belki daha uzun olabilir ama ben en uzun o kadar kullandım. Ama dediğim gibi asla topaklanma yapmıyor ve farınız çizgi halinde kalmıyor. Hemde fiyatı da çok uygun indirimde 10 TL ye düşüyor. Siz de benim gibi baz denemek istiyor ama pahalı ürünlere para harcamak istemiyorsanız bu baz sizin için çok güzel bir alternatif olabilir.




2 yorum:

  1. Avon güzel ya,satardım eskiden.Sonra sınavlar vs girdi kaldı :D Şimdi kendime alıyorum sadece.Bİrde yine benim gibi birşeyler satan arkadaşım varda okuldan,Artistry önerdi hiç duymadığım için yanaşmadım.arada kaldım.Nasıl bir marka hiç duydun mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bende duymadım Artistry Amway ürünüymüş etrafımda satan olmadığı için bir bilgim yok sen söyleyince biraz araştırdım kullanan çoğu kişi memnun arada tek tük memnun olmayanlar var fiyat olarakta avona göre biraz daha pahalı onun dışında ürünleri hakkında bir yorum yapamayacağım. Eğer kullanmak istersen önce ruj gibi daha basit yani cildine zarar vermeyecek ürünlerinden başlayabilirsin.

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.