14 Ocak 2014

Avon Extra Lasting Ruj Pink Perfection

Bu ruju yazdan bu yana kullanıyorum. Avon ürünlerini genel olarak seviyorum diyebilirim. Fondöten ve pudralarını bi türlü beğenemiyorum fakat yakında yazısını yazacağım far bazı bir harika.

Yapısı oldukça yumuşak sürümü çok kolay. Dudakları kurutmuyor.  Rengin adı Pink Perfection yani mükemmel pembe ve gerçekten mükemmel koyu bir pembe. Ben kıyafetime göre ruju tek kat sürüp parmağımla biraz yayıyorum ve çok hoş bir renk oluyor. Yoğun sürdüğümde ise gözlerime asla bir şey sürmüyorum çünkü gerçekten koyu bir pembe ve far kullanırsam boya kutusuna düşmüş gibi görünürüm.


 Ama tek beğenmediğim yanı ise bu seri 5 saate kadar kalıcılık vaat ederken rujum en fazla 1,5 saat dayanabiliyor. 

Fiyatı indirimde 12 TL oluyor. Bitince kesinlikle alacağım bir renk. Sizinde bu seriden kullanıpta beğendiğiniz renk var mı ?

5 yorum:

  1. ben pretty in pink rengini kullanıyorum bitmek uzere hatta koyu renk makyajla guzel oluyordu özellikle yazın bayılarak sürüyordum.
    bi de pink peach rengi var ona bi türlü ısınamadım fazla kullanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu serinin pretty in pink rengini kullanıyorum ama rengi çok açık geldiği için bu rengini alabilirim çok güzel duruyor rengi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu baya koyu bi pembe ben burdayım türünden :)

      Sil
  3. Selam, ben de Nude Blush rengini kullanıyorum bu seriden, çok güzel ve inanılmaz doğal duruyor. Pink Perfection'a göre daha kalıcı sanırım senin söylediğine bakılırsa, genelde 3-4 saatte bir tazeliyorum ben.

    Bir de kataloğunda 5 saate kadar kalıcı yazıyor, 8 değil :)

    Fiyat performans olarak Avon'u tek geçerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyardığın için teşekkür ederim hemen düzelttim :) Renge göre kalıcılık değişiyor tabi ama bende en fazla 2 saat dayandı dudaklarım emiyor rengi sanki :))

      Sil

Yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.